۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۲

مدیرعامل باشگاه صدرای زیراب:

پرونده لیگ کشتی برای ما بسته شده است/ هزینه‌ای که هیچ بازگشتی ندارد!

پرونده لیگ کشتی برای ما بسته شده است/ هزینه‌ای که هیچ بازگشتی ندارد!

مدیرعامل باشگاه صدرای زیراب با سابقه 5 سال حضور در رقابتهای لیگ برتر و دسته یک کشتی از بی رغبتی خود برای حضور در مسابقات امسال خبر داد.

محبوب قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه صدرا سابقه 3 دوره حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، دو دوره حضور در لیگ دسته یک و حتی قهرمانی در جام حذفی را دارد، اما با توجه به اتفاقاتی که سالهای گذشته برای ما و بسیاری از باشگاه ها افتاد، هیچوقت به این عرصه باز نمی گردیم.

وی تصریح کرد: حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد برای ما و برخی از باشگاه های علاقمند به یک سرمایه گذاری بی بازگشت و پر ضرر تبدیل شده و دیگر هیچ تمایلی به سرمایه گذاری در لیگ کشتی نداریم. این رقابتها بازتاب و انعکاس خوبی در رسانه ها نداشت و به واقع نتوانست خواسته اسپانسرها را برآورده کند.

مدیرعامل باشگاه صدرای زیراب همچنان بر سرمایه گذاری خود برای سطوح پایه و کارهای زیر بنایی تاکید کرد و گفت: به عنوان یک باشگاه ورزشی که در استان مازندران و از دل یک شهرستان کشتی خیز سر بر آورده است به این رشته علاقه و عرق خاصی داریم و به رغم عدم حضور در رقابتهای لیگ، هیچ کم کاری در امر پشتوانه سازی و کارهای زیربنایی انجام نخواهیم داد.

قبادیان در خاتمه اظهار داشت: باشگاه صدرا همچون گذشته با بهره مندی از مربیان و پیشکسوتان نامدار کشتی استان به رشد و پرورش کشتی گیران نوجوان و جوان می پردازد و ما امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد حضور همین استعدادهای گمنام در عرصه ملی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين جلسه هماهنگي تيم‌هاي متقاضي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي روز پنج‌شنبه 25 مهرماه در خانه كشتي تهران برگزار خواهد شد.

گفته می شود در اين جلسه که با حضور نمايندگان باشگاه ها، ادارات ورزش و جوانان، هيأت هاي كشتي، سازمان لیگ، مسئولان فدراسيون و حوزه فني برگزار خواهد شد در مورد تاريخ شروع لیگ و نحوه اجراي مسابقات بحث و و تصميم‌گيري شود.
 

کد خبر 2150280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha