در آخرین جلسه مرسی و السیسی چه گذشت؛

درخواست ژنرال از رئیس جمهور معزول برای توجه به مطالبات مردم

درخواست ژنرال از رئیس جمهور معزول برای توجه به مطالبات مردم

وزیردفاع مصر در اظهاراتی اعلام کرد: در زمان حکومت اخوان المسلمین بر مصر تنها دو ماه تا وقوع جنگ داخلی فاصله داشتیم و من به مرسی گفتم طرحهای شما شکست خورده و آنها را متوقف کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه المصری الیوم، ژنرال "عبدالفتاح السیسی" در اظهاراتی جدید در رابطه با تحولات اخیر این کشور و ناآرامیهای به وجود آمده اظهارنظر کرد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی این کشور در زمان حکومت اخوان المسلمین اظهار داشت: ما تنها دو ماه تا وقوع جنگ داخلی فاصله داشتیم، من به محمد مرسی رئیس جمهور سابق گفتم که شکست خورده اید و طرحهایتان را متوقف کنید.

السیسی تاکید کرد: من در آخرین جلسه مشترک شورای عالی نیروهای مسلح با رئیس جمهور به مرسی گفتم که وطن در خطر قرار دارد و شما باید به مطالبات مردم توجه کنید.

رئیس شورای عالی نیروهای مسلح مصر در ادامه افزود: نیروهای مسلح خود را وامدار کشور و ملت می دانند، اما اخوانیها خود را وامدار همین گروه می دانند و به مردم اعتنایی ندارند.

وی تاکید کرد: ارزیابی های ما نشان می داد که مصر (در زمان حکومت اخوان) به مرحله جنگ داخلی رسیده است و در صورت وقوع این جنگ پیامدهای خطرناکی برای ارتش پیش می آمد.

 

 

کد خبر 2150584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha