تحولات امنیتی سوریه/

درگیری شدید داعش و ارتش آزاد در الرقه/ ارتش آرامش را به جاده حلب بازگرداند

درگیری شدید داعش و ارتش آزاد در الرقه/ ارتش آرامش را به جاده حلب بازگرداند

منابع آگاه در سوریه از درگیری شدید میان دو گروه تروریستی داعش و ارتش آزاد در استان الرقه خبر می دهند که چندین کشته تاکنون برجاگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، گروه تروریستی موسوم به داعش (دولت اسلامی در عراق و شام) امروز در استان الرقه با شبه نظامیان موسوم به ارتش آزاد به شدت درگیر شدند.

بنابراین گزارش، این درگیریها تاکنون چندین کشته و زخمی برجا گذاشته است. این دو گره تروریستی اخیرا در اثر شدت گرفتن اختلافات، با هم وارد جنگ شده اند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه اواخر شب گذشته توانست با سرکوب گروههای تروریستی در جاده السلمیه به حلب، آرامش را به این مسیر بازگرداند و به طور کامل آن را بازگشایی کند.

دیگر تحولات امنیتی سوریه به شرح زیر است:

- ارتش سوریه در ادامه عملیات موسوم به "طوق حوران" در نظر دارد در مناطق قاره و یبرود (حومه دمشق) نیز عملیاتی بزرگ را آغاز کند.

- نیروهای ارتش سوریه با درگیری با گروههای تروریستی در شهرک المتراس (میان طرطوس و حمص) توانستند آرامش را به این منطقه بازگرداند. تروریستها طی ماههای اخیر از منطقه الحصن تلاش می کردند وارد شهرک المتراس شده و اقدامات تروریستی انجام دهند.

- گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد با صدور بیانیه ای مدعی شد توانسته با انجام انفجاری در ایست بازرسی الوزان در شهر دمشق 25 نفر از نیروهای ارتش سوریه را بکشد.

کد خبر 2150648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha