۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

میرآخوری در گفتگو با مهر:

نگرانی‌مان در مورد تاجیکستان برطرف شد/ پیروزی در گام نخست اهمیت دارد

نگرانی‌مان در مورد تاجیکستان برطرف شد/ پیروزی در گام نخست اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران با اشاره به اینکه تاجیکستان تیمی سرعتی است که بازیکنان خوبی در خط میانی دارد، گفت: تماشای بازی تاجیکستان در کرمان تا حدودی نگرانی‌های ما در خصوص ناشناخته بودن این تیم را برطرف کرد و امیدواریم با اطلاعاتی که از آنها بدست آوردیم، با یک پیروزی مطلوب شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

رحیم میرآخوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیمش پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط تیم نسبتا خوب است و آماده حضور در مسابقات هستیم. ضمن اینکه یک هفته زودتر به کرمان آمده‌ایم تا ضمن برگزاری تمرینات در زمین اصلی و آشنایی با وضعیت آن، بازیکنان را با شرایط آب و هوای این شهر تطبیق دادیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر از شدت تمرینات گروهی کاسته و بیشتر تمرینات تاکتیکی را برای نرفات تیم در نظر گرفته، در مورد وضعیت تیم تاجیکستان اظهار داشت: تاجیکستان تیمی سرعتی است که دارای چند بازیکن خوب در میانه زمین است. البته آنها نقاط ضعفی هم دارند که باید از آنها برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران با اشاره به اینکه هیچ شناختی از تیم‌های لبنان و عربستان ندارد، یادآور شد: تماشای بازی تاجیکستان در کرمان تا حدودی نگرانی‌های ما در خصوص ناشناخته بودن این تیم را بطرف کرد و امیدواریم با اطلاعاتی که از آنها بدست آوردیم، با یک پیروزی مطلوب شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

میرآخوری در صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: حریف اصلی‌مان در این گروه عربستان است ولی نباید تیم‌های تاجیکستان و لبنان را هم دستکم گرفت. قطعا فردا سه‌شنبه بازی لبنان را هم آنالیز می‌کنیم و با توجه به برگزاری دیدارمان با عربستان در روز پایانی مسابقات، با کسب اطلاعات کامل از آن تیم به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد آخرین وضعیت سردار آزمون هم اظهار داشت: قرار است این بازیکن پس از این تیم روبین کازان را در بازی یکشنبه شب در لیگ روسیه همراهی کرد، امشب به کرمان بیاید. ما باید شرایط او را بررسی کنیم و پس از آن در خصوص استفاده از این بازیکن برابر تاجیکستان تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان در پایان گفت: در 5 ماه گذشته همه هدف‌مان آماده‌سازی تیم و صعود به مرحله نهایی مسابقات بود و امیدوارم با حمایت مردم کرمان بتوانیم این رقابتها را با موفقیت پشت سرگذاشته و همانند تیم نوجوانان به مرحله نهایی این رقابتها راه یابیم.

تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا، ساعت 17 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان به مصاف تیم تاجیکستان می‌رود. پیش از این دیدار تیم‌های عربستان و لبنان برابر هم به میدان می‌روند.

کد خبر 2150701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha