۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۲

نکویی:

دوره مربیگری تنیس روی میز در بجنورد برگزار می شود

دوره مربیگری تنیس روی میز در بجنورد برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از برگزاری دوره مربیگری درجه سه پینگ پنگ بانوان در استان خبر داد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: یک دوره مربیگری درجه سه تنیس روی میز مخصوص بانوان در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گفته وی این دوره مربیگری زیر نظر الهام حکاک، مدرس فدارسیون تنیس روی میز و داور بین المللی این رشته، از بیست و دوم مهر ماه به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز می شود و پنج روز نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته نکویی در این دوره مربیگری آخرین روش های مربیگری تنیس روی میز به صورت تئوری و عملی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

وی اضافه کرد: در پایان این دوره آموزشی، از شرکت کنندگان آزمون گرفته می شود و به کسانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند، مدرک مربیگری درجه سه پینگ پنگ از سوی فدارسیون تنیس روی میز اعطا خواهد شد.

نکویی با اشاره به این که در حال حاضر در استان خراسان شمالی 66 مربی درجه سه، دو و یک تنیس روی میز در دو بخش بانوان و آقایان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر مربی درجه یک، دو نفر درجه دو و 60 نفر نیز دارای مدرک مربیگری درجه سه هستند.

به گفته وی همچنین در استان بیش از 60 داور ملی و داور درجه یک، دو و سه تنیس روی میز در بخش های آقایان و بانوان وجود دارد که از این تعداد دو داور ملی، دو داور درجه یک، سه داور درجه دو و 55 داور نیز درجه سه هستند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2151172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha