۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۸

سه نماینده استان البرز وزیر کشور را به مجلس فراخواندند 

سه نماینده استان البرز وزیر کشور را به مجلس فراخواندند 

 نمایندگان کرج و ساوجبلاغ در مجلس در خصوص انتصاب استانداران، فرمانداران و معاونان استانداریها از رحمانی فضلی، وزیر کشور سوال می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نماینده کرج، اشتهارد و مفید کیایی نژاد نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان وزیر مجلس را برای پاسخگویی به 6 سئوال به مجلس فراخواندند.

براساس این گزارش سوالات این نمایندگان از رحمانی فضلی به شرح زیر است:

1- با عنایت به این که جنابعالی ریاست شورای امنیت کشور و دبیرکل مبارزه با مواد مخدر هستید چرا در خصوص باندهای توزیع مواد مخدر با قاطعیت عمل نمی شود و بسیاری از استان های کشور با مشکلات عدیده مواجه شده اند.

2- علیرغم هزینه های گزاف در ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با NGO های مردمی و ترک اعتیاد اقدام عملی دیده نمی شود.

3- هان گونه که در رای اعتماد مجلس جنابعالی متعهد گردید در انتصاب استانداران، فرماندهان، معاونان استانداریها هماهنگی های لازم صورت پذیرد عملاً ملاحظه می شود خلاف آن عمل شده و هیچ دفاعی قابل دفاع نیست.

4- عزل و نصب گسترده در سطوح مختلف وزارت کشور و عدم استفاده از نیروهای شایسته استانها و نخبگان چه امیدی را برای آنان در دولت تدبیر و امید باقی گذاشته است.

5- پاسخ وزارت کشور در خصوص عزل و نصب های غیرقانونی و فامیلی در استانداریها چیست؟

6- عدم رعایت بندهای مصوبه شورای عالی اداری کشور مبنی بر هماهنگی استانداران با نمایندگان مجلس در خصوص انتصابات رده های معاونتها و مدیران کل دستگاههای اجرایی در استانها مشهود است و توضیح وزارت کشور در این مورد چیست؟

به گزارش مهر ،  سید طاهر طاهری نماینده پیشین سمنان در مجلس شورای اسلامی از سوی دولت و وزارت کشور به عنوان استاندار البرز منصوب شده است.

کد خبر 2151317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha