۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

نوبانی مطرح کرد:

ورزش تیراندازی در هرمزگان همگانی می شود/مسئولان کمیته های هیئت تیراندازی معرفی شدند

ورزش تیراندازی در هرمزگان همگانی می شود/مسئولان کمیته های هیئت تیراندازی معرفی شدند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تیراندازی استان هرمزگان از برنامه ریزی برای همگانی شدن ورزش تیراندازی در استان خبر داد و افزود: سعی داریم تا ورزش تیراندازی نیز مانند سایر رشته های ورزشی همگانی و در خانواده ها شناخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نوبانی بعدازظهر سه شنبه در مراسم معرفی مسئولان کمیته های هیئت تیراندازی استان بیان داشت: آنچه دغدغه اعضای هیئت تیراندازی است معرفی این رشته به خانوادهاست.

وی عنوان کرد: ورزش تیراندازی در سالهای اخیر مغفول مانده و امیدواریم در دوره جدید با همکاری و همیاری مسئولان جدید کمیته های اجرایی هیئت فصلی تازه در این رشته ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به عناوین قهرمانی در سطح ملی و بین المللی از اهداف این هیئت است، بیان کرد: استفاده از مربیان و داوران بین المللی در استان می تواند هیئت تیراندازی را در رسیدن به اهداف بلند مدت خود یاری کند.

نوبانی اظهار امیدواری کرد که در صورتیکه با برنامه ریزی مناسبی حرکت کنیم در آینده نه چندان دور شاهد حضور هرمزگانی های زیادی در تیم ملی خواهیم بود.

رئیس هیئت تیراندازی هرمزگان اظهارداشت: تیراندازی جزو ورزش هایی است که در دین اسلام به آن تاکید شده و از این رو باید بیشتر از گذشته این رشته ورزشی در میان مردم گسترش یابد. تمرکز، دقت و نشاط از خصایص این رشته ورزشی است.

در پایان این مراسم طی احکامی مسئولان کمیته های تخصصی هیئت تیراندازی معرفی شدند.

کد خبر 2151803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha