۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰

ليگ فوتسال خراسان شمالي/

رقابت هاي هفته چهارم پايان يافت/ نماينده گرمه به رده دوم جدول صعود كرد

رقابت هاي هفته چهارم پايان يافت/ نماينده گرمه به رده دوم جدول صعود كرد

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي گفت: هفته چهارم رقابت هاي ليگ دسته یک فوتسال استان با برگزاري چهار ديدار و صعود تيم بتن آماده گرمه به رده دوم جدول رده بندي ليگ پيگيري شد.

حسين جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با انجام چهار دیدار در شهرهاي مختلف اين استان به پايان رسيد.

وي اظهار داشت: در مهترين ديدار اين هفته تيم صدرنشين جوارشي سنخواست در بجنورد ميهمان پيام رده دومي اين شهر بود كه اين بازي در پايان با حساب يك بر يك خاتمه يافت.

به گفته وي با اين تساوي جوارشي سنخواست با كسب يك امتياز 10 امتيازي شد و همچنان صدرنشين باقي ماند اما پيام بجنورد با هشت امتياز يك پله در جدول رده بندي سقوط كرد و در جايگاه سوم ايستاد.

جعفرزاده اضافه كرد: در ديگر ديدار اين هفته تيم بتن آماده گرمه با هفت گل شهاب نوين شيروان را از پيش رو برداشت و با 10 امتياز تنها به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به جوارشي در رده دوم جدول قرار گرفت.

وي افزود: در اين هفته تيم پرسپوليس اسفراين در خانه با نتيجه سه بر دو سازه بتن فاروج را از پيش رو برداشت و گلستان شيروان هم با همين نتيجه ميهمان خود متال استيل بجنورد را مغلوب كرد.

جعفرزاده عنوان کرد: بر این اساس در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی تیم جوارشی سنخواست با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، بتن آماده گرمه با 10 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر در رده دوم ايستاده و پیام بجنورد هم با هشت امتیاز سوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين دوره از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هشت تيم از شهرستان هاي مختلف استان حضور دارند.

بر اساس برنامه در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را کسب می کند.

کد خبر 2152339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha