۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

انتقاد تند الیور استون از سریال پرطرفدار "بریکینگ بد"

انتقاد تند الیور استون از سریال پرطرفدار "بریکینگ بد"

مجموعه تلویزیونی پرطرفدار "بریکینگ بد" که هفته پیش بعد از پنج فصل به پایان رسید با انتقاد شدید الیور استون کارگردان مطرح و برنده جایزه اسکار مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، الیور استون کارگردان برجسته آمریکایی به انتقاد از مجموعه تلویزیونی "بریکینگ بد" پرداخت و با اشاره به "خشونت فانتزی" موجود در این مجموعه گفت: کم پیش می‌آید وقتم را برای تماشای مجموعه تلویزیونی صرف کنم اما یک بار تلویزیون را روشن کردم و 15 دقیقه از مضحک‌ترین سریالی را که می توانستم دیدم. کلی خندیدم و تلویزیون را خاموش کردم.

استون خالق فیلم‌های "صورت زخمی"، "قاتلین بالفطره" و "وال استریت" با اشاره به "خشونت فانتزی" در سریال "بریکینگ بد" اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند یک مسلسل به دست بگیرد و همینطور در خیابان راه برود و به راحتی همه آدم بدها را به قتل برساند! این بیشتر شبیه یک لطیفه است. شما فقط در فیلم‌ها می‌توانید چنین خشونت فانتزی را پیدا کنید و همین فیلم‌ها هستند که بر فرهنگ آمریکا تاثیر گذاشته‌اند.

کارگردان 67 ساله آمریکایی ادامه داد: جوانان آمریکایی این چیزها را می‌بینند و باور می کنند. شما با دیدن این فیلم‌ها عقلتان را از دست می‌دهید و حتی متوجه این اتفاق هم نمی‌شوید. دست کم به خشونت احترام بگذارید! نمی‌گویم خشونت را نشان ندهید اما خشونت را به درستی نشان بدهید.

الیور استون هم اکنون در حال ساخت مجموعه تلویزیونی مستندی با نام "تاریخ ناگفته آمریکا" است که از کتاب خودش با همین نام اقتباس شده است.

مجموعه تلویزیونی "بریکینگ بد" که هفته گذشته پس از پنج فصل به پایان رسید با استقبال بالای تماشاچیان مواجه شده است. "بریکینگ بد" امسال توانست به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی، جایزه "امی" را از آن خود کند.


 

کد خبر 2152504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha