۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۹

برای شرکت در نمایشگاه کتاب فرانفکورت؛

رئیس کتابخانه ملی هم به آلمان رفت

رئیس کتابخانه ملی هم به آلمان رفت

اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی امروز چهارشنبه 17 مهرماه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت راهی آلمان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از برنامه‌های اولین روز ماموریت رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در آلمان می‌توان به ملاقات با مسئولان مركز ادیان دانشگاه گوته و رایزنی در خصوص همكاری‌های دوجانبه فرهنگی و بازدید از این مركز عنوان كرد. صلاحی در این دیدار صلاحی با دكتر اشمیت رئیس مركز ادیان دانشگاه گوته نیز گفتگو می‌كند.

از جمله اهداف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای حضور در نمایشگاه فرانكفورت و رایزنی با مقامات فرهنگی آلمانی می‌توان به ارائه تجارب و اقدامات در حوزه دیجیتال‌سازی، نسخ خطی و همچنین نحوه ارائه خدمات به پژوهشگران و اعضای کتابخانه ملی اشاره كرد.

همچنین نسخه‌های دیجیتالی نسخ خطی، پایان‌نامه‌ها، نشریات و منابع مهم و ویژه سازمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پیشرفت‌های ایران در حوزه علم و در عرصه دیجیتال‌سازی منابع در شصت و پنجمین دوره نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته می‌شود.

از دیگر مسئولان دولتی که در این نمایشگاه حضور دارد، می‌توان به محمد عظیمی مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اشاره کرد. شصت و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امروز 17 مهر گشایش یافت و تا 21 مهرماه برابر با 13 اكتبر در این شهر آلمان دایر است.

کد خبر 2152524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha