۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۴

جمیری با مهر عنوان کرد:

لزوم رفع مشکلات صیادان و توسعه اسکله‌های صیادی در استان بوشهر

لزوم رفع مشکلات صیادان و توسعه اسکله‌های صیادی در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات صیادان استان تأکید کرد.

عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با دیدار خود با معاون وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، اظهار داشت: در این دیدار به برخی از مشکلات صیادان استان بوشهر اشاره و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدیم.

وی بر لزوم رفع هر چه سریعتر مشکلات صیادان استان تأکید کرد و اظهار داشت: اسکله های صیادی در استان بوشهر باید توسعه یافته و مشکلات صیادان نیز بهبود یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات در سطح جهانی و ملی اظهار داشت: شیلات استان بوشهر در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است بنابراین باید توجه بیشتری به آن شود.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات کشاورزی و همچنین غذاهای دریایی در سبد غذایی جامعه، خاطرنشان کرد: در عرصه پرورش میگو استان بوشهر بسیار فعال است و فعالان این عرصه نیازمند به حمایت و پشتیبانی بیشتری هستند.

جمیری به تبادل نظر در خصوص چگونگی رفع مشکلات صیادان پرداخت، و تأکید کرد: اسکله‌های صیادی در استان بوشهر باید توسعه یافته و مشکلات صیادان نیز بهبود یابند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها و نواقص شیلات استان بوشهر، به گزارش عملکردی از شیلات استان پرداخت، و خاطر نشان کرد: موضوع لایروبی خورها در حوزه بوشهر، گناوه، دیلم، ریگ، امام حسن و خارگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2152874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha