۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

بختیاری زاده:

موفقیت در جام حذفی فوتبال کشور برای صبا اهمیت دارد

موفقیت در جام حذفی فوتبال کشور برای صبا اهمیت دارد

قم - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال صبای قم از میزبانی این تیم از نفت امیدیه اهواز در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

ناصر بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بازی های جام حذفی همانند لیگ برتر برای تیم صبای قم اهمیت دارد و امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی های لیگ برتر و همچنین مسابقاتی که در جام حذفی پیش رو داریم خوب نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: ما خوب می‌دانیم که انتظارات از تیم صبای قم که یکی از با سابقه ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شمار می رود، بالا است اما قطعا در دیدارهای آینده با قدرت و توانایی بیشتر به مصاف حریفان می رویم تا انتظارات را برآورده کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: تعطیلی رقابت های لیگ برتر فرصت بسیار خوبی برای کار کردن بر روی نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت است تا انشاءالله بتوانیم از دیدار هفته سیزدهم که در خارج از خانه با ذوب آهن اصفهان داریم بهتر عمل کنیم.

وی یاد آور شد: می توان بسیاری از بازی هایی که در این فصل امتیاز از دست داده ایم را به حساب اتفاقات فوتبال گذاشت چون انصافا تیم ما در این فصل خوب و هماهنگ بازی می کند و فقط در نتیجه گیری کمی مشکل داریم که سعی ما این است که آن را رفع کنیم.

بختیاری زاده عنوان داشت: تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم مصمم و یکدل هستند تا انشاءالله از دیدارهای آتی بیشترین امتیاز را بگیریم و هم موقعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهتر کنیم و هم اینکه نگرانی های هواداران و مردم قم را از بین ببریم.

وی در ادامه از مشخص شدن زمان برگزاری بازی صبای قم در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور خبر داد و عنوان داشت: دیدار ما با تیم فوتبال نفت امیدیه اهواز که یکی از تیم های حاضر در لیگ آزادگان محسوب می شود در روز سه شنبه هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم قهرمان رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا می رود حضور موفق در این بازی ها برای ما اهمیت دارد اما اول نگاه ما به لیگ برتر است و بعد به جام حذفی توجه داریم.

سه‌شنبه 7 آبان:
داماش گیلان - یزد لوله ساعت 15 ورزشگاه عضدی رشت
نفت تهران – داماش ایرانیان ساعت 15 ورزشگاه دستگردی تهران
گسترش فولاد – میناب طیور هرمزگان ساعت 15 ورزشگاه گسترش فولاد تبریز
صنعت نفت آبادان- سپاهان ساعت 15 ورزشگاه تختی آبادان
صبای قم – نفت امیدیه ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام قم
ملوان – مس رفسنجان ساعت 15 ورزشگاه تختی انزلی
 

کد خبر 2152937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha