۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

اسفندیاری مطرح کرد:

فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در 13پروژه بهسازی و مرمت مدارس برازجان

فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در 13پروژه بهسازی و مرمت مدارس برازجان

دشتستان - خبرگزاری مهر: فرمانده بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان از فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در 13پروژه بهسازی و مرمت مدارس برازجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اکبر اسفندیاری ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه طرح هجرت 3 شهرستان دشتستان اظهار داشت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و بحث اقتصاد مقاومتی، بسیج دانش‌آموزی اقدام به برگزاری اردوهای جهادی به منظور ترویج روحیه جهادی دربین دانش آموزان کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هجرت 3 سال جاری از هفتم تیرماه تا هفتم مردادماه ادامه داشته، افزود: هنرستان علم وصنعت برازجان به عنوان اردوگاه مرکزی انتخاب و دانش آموزان از این مرکز برای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده تابستانه خود به نقاط مختلف اعزام می شدند.

اسفندیاری ابراز داشت: تعداد 700 نفر از نوجوانان در این طرح‌ها شرکت داشته و در کارگاه‌های تربیتی، ورزشی و فرهنگی نیز شرکت کردند؛ همچنین اساتید مربیان زیادی همه ساله در این طرح مفید همکاری دارند.

فرمانده بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان تصریح کرد: این اردوها با همکاری نهادهای مختلفی همچون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان، بسیج سازندگی و باتلاش‌های فرمانداری و برخی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار می‌شود که پیش از آغاز، جلسات هماهنگی مختلفی برگزار شده است.

این مسئول با تاکید بر نقش ارزنده اردوهای جهادی وترویج فرهنگ ایثار وجهاد اذعان داشت: اردوهای جهادی علاوه بر تاثیرات عمرانی و اقتصادی که دارد، روحیه کار وتلاش، احساس درد ورنج، خودسازی و جهاد با نفس را دردانش آموزان تقویت می کند و جزو دوران بسیار مهم زندگی است که در خاطرات افراد نقش می‌بندد.

اسفندیاری گفت: طرح هجرت 3 موجب غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تاثیرگذاری در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاها می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) دشتستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در ارتباط با حضور دانش‌آموزان بسیجی در عرصه‌های سازندگی گفت: دانش‌آموزان بسیجی در 13عرصه به ویژه بهسازی و مرمت مدارس و فضاهای آموزشی سطح شهر برازجان فعالیت خود را به پایان رساندند.

کد خبر 2153079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha