۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹

اخبار باشگاه پرسپولیس/

ترخیص محرمی و عیادت پروین از کارگر/ قرارداد فوتبالیست 9 ساله امضا می‌شود

ترخیص محرمی و عیادت پروین از کارگر/ قرارداد فوتبالیست 9 ساله امضا می‌شود

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس امروز از بیمارستان مرخص شد. همچنین علی پروین به عیادت عباس کارگر رفت که امروز تحت جراحی عمل قلب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی محرمی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که از چند روز پیش در بیمارستان میمنت تهران بستری شده بود، امروز درحالی ترخیص شد که نماینده محمد رویانیان و سرپرست تیم فوتبال به عیادت او رفتند.

همچنین عباس کارگر بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز در بیمارستان مدائن تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و پس از این عمل علی پروین به عیادت او رفت. هرچند کارگر ممنوع الملاقات بود اما با هماهنگی‌های صورت گرفته، پروین با پوشیدن لباس مخصوص به عیادت وی رفت.

از سوی دیگر پروفسور مولر آلمانی که پیشینه همکاری با باشگاه‌های بزرگ فوتبال آلمان از جمله بایرن مونیخ را داشته، با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه و وحید هاشمیان در پایان تمرین امروز پرسپولیس، کلاسی روانشناسی برای بازیکنان تیم برگزار کرد. البته علی دایی به علت سفر به اردبیل با عذرخواهی در این کلاس حضور نداشت. مولر شنبه با رویانیان نشتسی خواهد داشت و سپس به آلمان باز می‌گردد.

ضمن اینکه محمد رویانیان، علی دایی، سالارکیا و شیرینی امروز راهی اردبیل شدند تا ساعت 16:30 دقیقه امروز قراردادی را با پدیده 9 ساله فوتبال ایران امضا کنند. این قرارداد پس از حل مشکلات و موانع موجود، 10 ساله امضا می‌شود.

کد خبر 2153125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha