۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۳۵

اشکان دژاگه مطرح کرد:

مانند کره‌ باشیم، از گروه‌مان در برزیل صعود می‌کنیم/ خبری از لیورپول ندارم

مانند کره‌ باشیم، از گروه‌مان در برزیل صعود می‌کنیم/ خبری از لیورپول ندارم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان گفت: اگر تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل، همانند دیدار با کره‌جنوبی بازی کند، شانس‌مان برای صعود از گروهمان در آن مسابقات بسیار افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین امروز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه بسیار خوشحال است در ایران و اردوی تیم ملی حضور یافته، ضمن بیان مطلب فوف گفت: نسبت به قبل وضعیت بهتر شده اما خیلی وقت است بازی نکرده‌ام، به همین دلیل می‌گویم از اینکه در اردوی تیم ملی حضور یافته‌ام، خوشحالم.

وی در ادامه در مورد دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند تاکید کرد: همه دیدارهای تیم ملی حساس است اما مهم این است تمام بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر این اتفاق رخ دهد، وضعیت‌مان برای صعود از این گروه و در مرحله اول بهتر خواهد شد.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان با تبریک مجدد به مردم و اعضای تیم ملی به خاطر صعود به جام جهانی تصریح کرد: همه با هم موفق شدیم این راه را برویم اما بازی‌های جام‌جهانی بسیار سخت است زیرا بهترین و قوی‌ترین تیم‌های دنیا در آن رقابتها حضور دارند.

وی به موضوع جالبی هم اشاره کرد: اگر تیم ملی ایران در جام جهانی، همانند دیدار با کره‌جنوبی در آخرین دیدار از مرحله انتخابی بازی کند، شانس‌مان برای صعود از گروهمان در جام جهانی بسیار افزایش پیدا می‌کند.

دژاگه در مورد اینکه تایم ملی بازی‌های تدارکاتی انجام نداده است، خاطرنشان کرد: این خیلی مهم است که پیش از حضور در جام جهانی، چند بازی باتیم‌های بزرگ انجام دهیم که خدا کند این اتفاق رخ دهد.

وی در ادامه در خصوص وضعیتش در تیم فولام انگلیس یادآور شد: پس از مصدومیت شرایطم خیلی سخت بود زیرا چندماه دور از فوتبال ماندم اما در این مدت سعی کردم، خودم را بهتر نشان داده و برای حضور در ترکیب فولام بجنگم. من این کار را در فولام انجام می‌دهم و بار دیگر جای خود را دوباره می‌گیرم.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال فولهام انگلستان با اشاره به اینکه خبر پیشنهاد باشگاه لیورپول را از تلویزیون شنیده و از آن بی‌خبر است، گفت: همیشه با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و دیگر بازیکنان در تماس هستم و خیلی خوشحال شدم همبازیانم تصویر مرا روی سینه‌های خود قرار داده بودند.

کد خبر 2153223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha