۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

کریستیانو رونالدو:

دلیلی ندارد "اوزه بیو" ناراحت باشد

دلیلی ندارد "اوزه بیو" ناراحت باشد

مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال پس از اینکه رکورد گلزنی "اوزه بیو" را پشت سر گذاشت گفت دلیلی برای ناراحتی اسطوره فوتبال پرتغال وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو با هت تریکی که در ماه سپتامبر در بازی مقابل ایرلند شمالی انجام داد شمار گل‌های ملی خود را به عدد 43 رساند. "اوزه بیو" تا پیش از این با 41 گل پس از پائولتای 47 گله برترین گلزن دوم تاریخ فوتبال پرتغال بود.

افسانه دهه 60 میلادی پرتغال در ارتباط با رکورد رونالدو گفته بود در آن زمان که آنها بازی می‌کردند تیم‌های کوچکی چون آذربایجان و لیختن اشتاین در فوتبال حضور نداشتند.

رونالدو در تمرین تیم فوتبال پرتغال اظهارات اوزه بیو را طبیعی خواند و گفت هر کسی دوست دارد جایی در تاریخ فوتبال داشته باشد.

وی گفت: معتقدم او نباید نابارحت باشد. رکوردها شکسته می‌شوند. ساده است. اوزه بیو همیشه اوزه بیو است و کریستیانو رونالدو همیشه کریستیانو رونالدو. این طبیعی است که مردم ما را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. اما اوزه بیو نباید ناراحت باشد چراکه او همواره در صدر است. آنچه من دنبالش هستم این است که 100 بازی دیگر برای پرتغال انجام دهم. زیرا این موضوع دیگر هیچکس را ناراحت نمی‌کند.

کد خبر 2153351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha