۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۹

رضا قوچان نژاد:

شناخت زیادی از تایلند ندارم/ مهم این است که مردم را خوشحال کنیم

شناخت زیادی از تایلند ندارم/ مهم این است که مردم را خوشحال کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند برابر تایلند به پیروزی برسد و گفت: مهم این است که ما بتوانیم با پیروزی در این دیدار مردم ایران را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قوچان نژاد در حاشیه تمرین عصر امروز جمعه تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از بازگشت به تیم ملی بعد از صعود این تیم به جام جهانی گفت: خیلی دوست دارم برابر تایلند بازی کنم. برای همین خیلی مهم است که در روزهای باقی مانده به خوبی تمرین کنیم و با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم. این مهمترین مسئله باید باشد که ما با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.

وی با بیان اینکه دیدار با تایلند را نمی توان یک بازی ساده دانست گفت: شناخت خیلی خوبی از تایلند ندارم و این تیم را به خوبی نمی شناسم اما همان چند صحنه ای که از دیدار این تیم برابر چین دیدم متوجه شدم که بازیکنان باکیفیتی دارد و امیدوارم مثل دیدارهای گذشته بتوانیم در ورزشگاه آزادی برنده باشیم.

رضا قوچان نژاد که با تیم ملی فوتبال ایران با گل های تاثیرگذار و سرنوشت ساز او راهی جام جهانی شد در پاسخ به افرادی که عنوان کرده اند تیم ملی شانسی به جام جهانی رفته گفت: هر کس می تواند نظر خودش را بگوید اما مهم این است که ما به جام جهانی رفتیم و توانستیم مردم را خوشحال کنیم.

کد خبر 2153618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha