۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰:۳۵

در آستانه دیدار حساس با عربستان مطرح شد؛

درخواست مسئولان تیم جوانان از مردم کرمان/ ورزشگاه شهید باهنر را پر کنید

درخواست مسئولان تیم جوانان از مردم کرمان/ ورزشگاه شهید باهنر را پر کنید

سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران از مردم کرمان خواست تا در بازی حساس و مهم عصر شنبه این تیم برابر عربستان در مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا ورزشگاه شهید باهنر کرمان را پر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مرادی سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان یم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران پیروزی بسیار خوبی را در بازی مقابل لبنان بدست آوردند و اجازه ندادند تا در زمان بازی آخر مقابل عربستان، این تیم در صدر جدول قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم جوانان بعدازظهر جمعه استراحت کرده تا برای بازی مقابل عربستان آماده باشند. ضمن اینکه امروز و فردا جلسه آنالیز بازی عربستان مقابل تاجیکستان و همچنین بازی ایران و لبنان انجام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در ادامه یادآور شد: حضور ناصر شفق سرپرست و آزاد دبیر کمیته جوانان به ما دلگرمی داده است. همچنین با توجه به مهمانوازی خوب کرمانی‌ها، شرایط خوبی داریم. امیدواریم که تیم جوانان در بازی حساس و سنتی ایران و عربستان تنها نباشد و مردم خوب و خونگرم کرمان ورزشگاه را برای بازی مقابل عربستان پر کنند تا ایران بتواند با شکست عربستان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند.

وی اضافه کرد: این تنها تقاضای کادرفنی، سرپرستی و رسانه‌‎ای نیست، بلکه تقاضای همه بازیکنان تیم ملی جوانان از مردم خوب و فوتبالدوست کرمان است. البته هیات فوتبال کرمان یک دستگاه پراید، چند موتورسیکلت و ده‌ها دوچرخه کوهستان را برای تماشاگران در نظر گرفته است که هر کس بلیت بازی را خریداری کند، می‌تواند شانس بردن این جوایز را داشته باشد.

مرادی در پایان گفت: خوشبختانه با تدبیر کادر پزشکی تیم ملی مصدومی ندارد و بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و برای بازی مقابل عربستان آماده هستند.

کد خبر 2153699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha