۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴

عجم نوروزی:

رشته های تکمیلی دانشگاهی در گلستان توسعه می یابد

رشته های تکمیلی دانشگاهی در گلستان توسعه می یابد

گرگان - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت امنای دانشگاه های آزاد اسلامی در گلستان توسعه رشته های تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری را از مهمترین برنامه های دانشگاه آزاد در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عجم نوروزی صبح شنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد در گرگان افزود: کاهش بدهی های دانشگاه، به بهره برداری رساندن پروژهای عمرانی، اصلاح هرم  نیروی انسانی در بخش های هیات علمی و کارکنان، بهره گیری از توانمندی مدیران اجرایی استان، تعامل سازنده با اعضای هیات علمی،  توسعه رشته های تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری، پی گیری راه اندازی رشته پزشکی،  تلاش در جهت افزایش تعداد دانشجویان در کنار توسعه کمی و کیفی رشته های تحصیلی از مهم ترین برنامه های دانشگاه بود که در پایان این دوره به بسیاری از این اهداف رسیده و یا بسیار نزدیک شده ایم.
 
دبیر هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان گلستان اظهار داشت: تشکیل اولین جلسه هیات امنای استانی در شهریور 92 در راستای سیاست های کلان دانشگاه و به منظور بهبود وضعیت آموزش عالی در دانشگاه های آزاد استان صورت پذیرفتکه امید است نتایج آن را با توجه به تحولات مثبت مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی بزودی در واحدها و مراکز دانشگاهی استان شاهد باشیم.
 
رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تشکیل دبیرخانه منطقه 27 گفت: با تصویب دبیرخانه منطقه 27 دانشگاه در استان گلستان سعی شد در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به فعال ساختن دبیرخانه اقدام شد و انجام این فرایند در مدت کمتر از 10 روز صورت پذیرفت و نیروهای دبیرخانه براساس چارت مصوب در محلی شایسته شروع به فعالیت و ساماندهی امورات مربوط به واحدها و مراکز منطقه نمودند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تبیین سیاست های دانشگاه در دوره مدیریت دکتر میرزاده رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: باید برنامه های جدی برای کاربردی کردن سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحدگرگان تبیین گردد و همگام با سیاست های اعلامی گام های موثر در راستای ارتقای واحدها و مراکز دانشگاهی برداشت.
 
عجم نوروزی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد هیات رییس دانشگاه افزود: مهم ترین دغدغه هیات رییسه دانشگاه در یک سال گذشته، بازگرداندن دانشگاه آزاد گرگان به جایگاه واقعی آن در استان گلستان بود که با برنامه ریزی صحیح و دقت در اجرای درست برنامه ها، خوشبختانه تا حدود زیادی این امر محقق گردیده است.
 
حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان، طی سخنانی با اشاره به آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی، خواستار دقت و توجه بیشتر اساتید به مصادیق ارائه شده در این آیین نامه شد.
 
مازندرانی گفت: توقع از هیات علمی آن است که ضمن عامل بودن به مفاد آیین نامه ارتقاء ريا، دلسوزانه در جهت ترویج فرهنگ دینی کوشا باشند.
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان افزود: نگاه  جستجوگر دانشجو در دانشگاه در مرتبه اول به اساتید است و رصد رفتار اساتید توسط دانشجو همواره صورت می پذیرد، که امید است اساتید با بهره گیری و بکارگیری آموزه های دینی در این مسیر به دانشجویان ارایه طریق نمایند.
 
در پایان این برنامه، حسین عجم نوروزی  رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با ارایه توضیحاتی به  پاسخگویی به برخی از سوالات مطرح شده توسط اعضای هیات علمی پرداخت.
کد خبر 2153832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha