۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

در یک مسابقه داستان‌نویسی؛

دختر 9 ساله بوکانی «شاهزاده سرزمین قصه‌ها» شد

دختر 9 ساله بوکانی «شاهزاده سرزمین قصه‌ها» شد

با اعلام نام برگزیدگان مسابقه داستان‌نویسی شازده کوچولو، یک دختر 9 ساله از بوکان به عنوان «شاهزاده سرزمین قصه‌ها» انتخاب شد.

مریم سیستانی در تماسی با خبرنگار مهر، از مشخص شدن برگزیدگان «مسابقه داستان‌نویسی شازده کوچولو» خبر داد و گفت: در مرحله نخست 316 داستان به این جایزه ارسال شد که از این میان 30 داستان برای بررسی در اختیار هیئت داوران قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هیئت داوران این جایزه را مصطفی رحماندوست، حسن محمودی، فرشید سادات‌شریفی، ابوذر قاسمیان و آنیتا یارمحمدی تشکیل می‌دادند، افزود: ما از داوران خواسته بودیم که 6 نفر را به ترتیب اولویت به عنوان نفرات برتر به ما معرفی کنند، اما هیئت داوران با توجه به کیفیت آثار عناوین 8 داستان را به عنوان برترین‌ها به دبیرخانه اعلام کردند.

به گفته دبیر «مسابقه داستان نویسی شازده کوچولو» از این 8 نفر 3 نفر برگزیده و 5 نفر شایسته تقدیر شناخته شدند. ضمن اینکه نفر اول به عنوان «شاهزاده سرزمین قصه‌ها» انتخاب شد. اسامی این افراد به شرح زیر است:

نفر اول و شاهزاده سرزمین قصه‌ها: آلا رضایی 9 ساله از بوکان با داستان «رویای یک شلنگ»

نفر دوم: حدیث کدیور 14ساله از روستای منصورخانی کاکان یاسوج با داستان «شبح خانه خالی»

نفر سوم: باران خوارزمیان 10ساله از تهران با داستان «کتاب عصبانی»

پنج نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که اسامی آنها به شرح زیر است: نرگس زمانی 15ساله از افغانستان با داستان «زنگ‌ها»، سارا کاظمی 11 ساله از شهرکرد با داستان «کتاب‌های ناخوانا»، مریم پیروی 11ساله از قزوین با داستان «یک خانواده بزرگ»، ریحانه صفری 12 ساله از ورامین با داستان «رویای آدم شدن»، مهسا جدیدی 11 ساله از گرگان با داستان «دردسرها و بدشانسی‌های یک کفش کوچولو».

مریم سیستانی همچنین گفت: جوایز نفرات برتر این جایزه پس از دریافت نسخه اسکن صفحه اول شناسنامه و تصویر آنها، به نشانی‌هایشان ارسال خواهد شد.

کد خبر 2153901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha