۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

مهره ساز در گفتگو با مهر:

مسابقات تیراندازی جام تربیت بدنی و ورزش در قم برگزار می‌شود

مسابقات تیراندازی جام تربیت بدنی و ورزش در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری رقابت‌های قهرمانی این رشته با عنوان جام تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد.

حسین مهره‌ساز در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تیراندازی مسابقات تیراندازی بین برترین های این رشته به مناسبت گرامیداشت هفته جام تربیت بدنی و ورزش در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم به انجام خواهد رسید.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه همه ساله از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان به عنوان هفته جام تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و گرامی داشته می شود، امسال نیز هیئت تیراندازی استان قم در هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان رقابت های استانی این رشته را برگزار می کند.

مهره ساز در ادامه با بیان اینکه در این رقابت‌ها تمام تیراندازان شرکت خواهند کرد، بیان داشت: هیئت تیراندازی استان قم در طول سال مسابقات مهمی را تا کنون برگزار کرده و در ادامه نیز به مناسبت های مختلف رقابت های استان را در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد کرد تا بتوانیم جوانان را به این رشته علاقمند سازیم و آنها را برای قهرمان‌پروری به سمت این رشته بیاوریم.

مهره‌ساز در ادامه با اشاره به حضور دو نماینده تیراندازی استان قم در رقابت های این فصل لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور بیان داشت: امسال دو تیم از استان قم در لیگ‌های دسته دوم قهرمانی تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور شرکت کرده‌اند و تا کنون سه مرحله از این رقابت‌ها سپری شده است.

وی تصریح کرد: عمده نیاز تیراندازی استان قم برای کسب موفقیت در رقابت‌های لیگ های تیراندازی کشور سلاح اختصاصی و پیشرفته این رشته ورزشی است و الا هم بانوان و هم مردان خوبی در این رشته فعال هستند و می توانند موفقیت های خوبی کسب کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم در ادامه از برگزاری رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی به مناسبت گرامیداشت هفته جام تربیت بدنی و ورزش در قم خبر داد و اضافه کرد: این رقابت ها با همکاری این هیئت، سایت تیراندازی فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی و همچنین با حضور چهره های شاخص تیراندازی به اهداف پروازی کشور برگزار می شود.

وی در پایان اظهار داشت: برگزاری مسابقات استانی این امکان را می‌دهد که تمام استعدادهای تیراندازی قم در یک میدان در کنار یکدیگر جمع شده و در رقابت برای کسب عناوین برتر ارزیابی دقیقی از آنها صورت گرفته و در هنگام اعزام به مسابقات مختلف دست هیئت برای شناخت نفرات مورد نظر باز باشد.
 

کد خبر 2153969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha