۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

محمدرضا خلعتبری:

هدفمان پیروزی برابر تایلند است/ از برگزار نکردن دیدارهای تدارکاتی ناراحتیم

هدفمان پیروزی برابر تایلند است/ از برگزار نکردن دیدارهای تدارکاتی ناراحتیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه همه نفرات برای صعود تیم به جام جهانی زحمت کشیده‌اند، گفت: امیدواریم برابر تایلند بازی تماشاگرپسندی را ارائه و بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خلعتبری پیش از تمرین امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان به خوبی تمرین کرده و برای انجام این بازی بزرگ آماده هستند.

وی در مورد وضعیت تیم تایلند اظهار داشت: تایلند تیم خوبی است، فیلم دیدارهای گذشته این تیم را دیده‌ایم و مسلما حریف سختی برای ما هستند. امیدواریم برابر تایلند بازی تماشاگرپسندی را ارائه و بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم ملی از همان روز نخست جدی بود و با اضافه نفرات لژیونر، تیم کامل شده است. در این مدت همه زحمت کشیده‌اند که تیم ملی به جام جهانی رفت و امیدواریم به خوبی هم برای حضور در جام جهانی آماده شویم.

وی همچنین یادآور شد: ان‌شاء‌الله مقابل تایلند عمکرد خوبی را از خودمان ارائه کرد و با پیروزی در این بازی راه صعودمان به مرحله نهایی مسابقات را هموار کنیم.

خلعتبری در پایان در خصوص عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: ما خودمان هم از این مسئله ناراحتیم که برخلاف ژاپن و کره‌جنوبی که بازی‌های تدارکاتی خوب را انجام می‌دهند، ما در این مدت دیداری را برگزار نکردیم. همچنین نمیدانم چرا دو بار اردوی‌های‌مان تعطیل شد اما در این اردو توانستیم به هماهنگی خوبی رسیده و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را برابر تایلند انجام دهیم.

کد خبر 2154232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha