۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸

ساموئل بازهم در تمرینات استقلال شرکت نکرد

ساموئل بازهم در تمرینات استقلال شرکت نکرد

بازیکن اهل ترینیداد و توباگوی استقلال در تمرین روز شنبه این تیم نیز حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون قهر این بازیکن به خاطر مشکلات مالی بیش از گذشته مطرح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی عصر امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه ادامه یافت که بار دیگر خبری از جی‌لوید ساموئل نشد و این بازیکن اهل ترینیدا و توباگو همچنان غایب بزرگ آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود. هر چند معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز عنوان کرد وی به خاطر مشکلات تغییر پاسپورت به تهران نیامده و روز یکشنبه وارد کشورمان می‌شود اما شایعات زیادی درباره قهر این بازیکن نیز مطرح شده است.

تمرین امروز عصر آبی‌ها چند چهره تازه وارد نیز داشت. جواد زرینچه در کنار زمین تمرین این تیم حضور یافت و در کنار فنونی‌زاده نظاره‌گر تمرین شد. داود حقی که در روزهای گذشته با سایر بازیکنان استقلال تمرین کرده بود در این تمرین نیز حضور داشت ضمن اینکه داود میربزرگی بازیکن پیشین تیم پیکان هم در تمرین امروز استقلال حاضر شد.

استقلالی‌ها در تمرین امروز پس از گرم کردن و کارهای هوازی به کار با توپ پرداختند. انجام کارهای دو و سه نفره و نیز مرور تمرین دفاع به حمله در دستور کار این تیم قرار داشت. استقلال ساعت 15 روز دوشنبه یک بازی دوستانه با تیم نفتون برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2154292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha