۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۸

خسوس کاندلاس:

با دو تیم لیگ برتر برزیل بازی می‌کنیم/ به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

با دو تیم لیگ برتر برزیل بازی می‌کنیم/ به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه سفر به برزیل برای حضور در مسابقات جام جهانی کوچک گفت: ما پیش از شروع مسابقات با دو تیم لیگ برتری برزیل بازی می‌کنیم و در این رقابتها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عصر امروز شنبه در محل کمپ تیم ملی با اشاره به آخرین تمرین این تیم پیش از عزیمت به برزیل عنوان کرد: امروز قبل از سفرگفتیم که یک تمرین انجام داده باشیم. در واقع این یک گردهمایی کوچکی بود که در تهران پیش از عزیمت به برزیل داشته‌ایم.

وی درباره سفر طولانی مدت به برزیل گفت: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم و طبق برنامه جلو می‌رویم. قبل از شروع رقابتها، دو مسابقه دوستانه خواهیم داشت که حریفانمان از لیگ برتر برزیل هستند. البته جزو چهار تیم برتر لیگ نشده‌اند ولی در لیگ برتر این کشور بازی می‌کنند.

سرمربی تیم کشورمان در خصوص واکنش باشگاه گیتی پسند اصفهان مبنی بر کنار گذاشتن بازیکنان این تیم از تیم ملی اظهار داشت: من با توجه به اینکه نمی‌دانم چه صحبتی کرده اند در خصوص گیتی پسند حرفی نمی‌زنم. در نظر داشته باشیم که این ضمیر مثبت است نه جمع و فقط یک باشگاه همکاری نکرد. این جای تاسف دارد چون به ضرر بازیکنان است و نمی‌توانیم در خدمت آنها باشیم.

کاندلاس ادامه داد: دوست ندارم دیگر در این باره صحبت کنم و چیزی که برایم مهم است بازیکنانی هستند که در تیم ملی حضور دارند. آنها حتما یک دلیل منطقی داشتند و ما به خواسته آنها احترام گذاشتیم. اگر به این چیزها فکر کنیم که یک بار را روی دوش خود می‌کشیم ولی من می‌خواهم که رو به جلو فکر کنم و دیگر کاری به این مسایل ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتایج تیم ملی در این رقابتها چیست، عنوان کرد: ما می‌رویم که بهترین کار را  انجام دهیم و برای همین اینجا تمرین می‌کنیم. پیش‌بینی خیلی زود است. سعی می‌کنیم به بهترین نحو شروع کنیم و بعد از آن به خوبی پیش برویم.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت: با توجه به اینکه اردوهای کوتاه مدت را در کنار لیگ داشته‌ایم به آن صورت خوب کار نکردیم و دو بازیکن ما چهار روز دیرتر به اردو آمدند ولی سعی کردیم حداکثر استفاده را از این اردوها داشته باشیم.

کاندلاس همچنین درباره اینکه آیا روش جدید را در تیم ملی استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: همیشه سعی بر این دارم تا بازیکن به بهترین شکل بازی کند. بازیکنان هر چقدر آماده‌تر باشند بهتر می‌تواند در سیستم تیم ‌کار کنند و به آمادگی بالای آنها فکر می‌کنیم.

این مربی همچنین در خصوص حضور خود در حرم امام رضا(ع) گفت: فقط می‌توانم بگویم زمانی که در حرم امام رضا(ع) رفتم از نظر روحی حال بهتری پیدا کردم که چنین حسی تا حالا نداشتم.

کد خبر 2154314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha