۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۹:۲۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

انتقاد مدیرعامل حفاری از برخی مجریان صدا و سیما/ ناظم‌الشریعه تغییر نمی‌کند

انتقاد مدیرعامل حفاری از برخی مجریان صدا و سیما/ ناظم‌الشریعه تغییر نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با اعلام حمایت از محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال این باشگاه گفت: بخشی از مشکلات ما مربوط به افرادی است که بدون گزینش وارد صدا و سیما می‌شوند و در برنامه‌هایشان دهانشان را باز می‌کنند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص استعفای ناظم الشریعه بعد از شکست تیم فوتسال ملی حفاری برابر شهید منصوری قرچک اظهار داشت: عواملی در فوتبال و فوتسال ایران دست اندرکارند که به صورت خواسته یا ناخواسته مردم و تماشاگران را روی نتایج حساس می‌کند. ما در طول شش هفته فقط یک باخت آوردیم و تماشاگران را باید به این نقطه برسانیم که روی نتایج و برد و باخت حساس نباشند.

وی ادامه داد: حساسیت تماشاگران باعث شد تا ناظم الشریعه هم ناراحت شود و بعد از بازی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کند. من هم روز گذشته با او صحبت کردم و این ناراحتی را از دلش درآوردم. به سرمربی تیم فوتسال‌مان تاکید کردم که ما تازه اول راه هستیم و می‌خواهیم بازیکنان جوان زیادی را تربیت کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با انتقاد از مجری یکی از برنامه‌های رادیویی این شهر، تاکید کرد: متاسفانه یک آدم 24 ساله را برای این برنامه گذاشته‌اند که او چند روز پیش ابتدا نتایج تیم نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و استقلال صنعتی را به چالش کشید و سپس سراغ ما آمد تا باختمان را به چالش بکشد. من به این مجری جوان گفتم چرا مردم را نسبت به نتیجه گیری حساس می‌کنید؟ مگر قرار است ما تمام مسابقات را ببریم و قهرمان شویم؟ مهم این است که ما سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و سال‌های بعد نتیجه آنرا خواهیم گرفت.

تعدادی از تماشاگران تیم فوتسال ملی حفاری در دیدار این تیم با شهید منصوری از شکست حفاری انتقاد کردند

حاجتی افزود: من از صدا و سیما گلایه‌ ندارم. انتقاد من نسبت به افرادی است که بدون گزینش وارد صدا و سیما می‌شوند. بخشی از مشکلات ما مربوط به این افراد است که دهانشان را باز می‌کنند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.

وی همچنین با اشاره به منتقدان سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری، خاطرنشان کرد: ناظم الشریعه چه با تیم ما ببازد و چه ببرد، حداقل تا پایان همین فصل سرمربی ملی حفاری خواهد بود، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد که دست من نباشد. وی مورد حمایت باشگاه قرار دارد و امیدوارم این به گوش افرادی برود که احیانا یک درصد فکر می‌کنند ناظم الشریعه ممکن است از اهواز برود.

مدیرعامل باشگاه شرکت ملی حفاری در پایان در خصوص این صحبت‌های ناظم الشریعه که گفته بود به عملکرد برخی از بازیکنانش مشکوک است، گفت: من از وی خواهش کردم تا فیلم چند بازی را که فکر می‌کند اتفاقات خاصی باعث شکست و یا گل خوردن تیم شده را با دقت نگاه و اشکال فنی را رفع کند. البته اگر وی به بازیکنی هم مشکوک است باید این بازیکن را کنار بگذارد. ضمن اینکه خودم یک درصد هم به این مسئله مشکوک نیستم و معتقدم گل خوردن ما روی حادثه فوتسال بوده است.

کد خبر 2154538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha