۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

حضور بازرسان AFC در باشگاه فولاد؛

کیم: جای تعجب ندارد فولاد صدرنشین است/ دهکردی: یک ریال بدهی هم نداریم

کیم: جای تعجب ندارد فولاد صدرنشین است/ دهکردی: یک ریال بدهی هم نداریم

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز از باشگاه فولاد خوزستان بازدید کردند و از اقدامات و پیشرفت‌های این باشگاه نسبت به یکی، دو سال گذشته ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز یکشنبه در اهواز حضور یافتند و در نخستین اقدام خود از باشگاه فولاد خوزستان بازدید کردند. هیات اعزامی AFC متشکل از "ماهاجان واسوده وان" بازرس کمیته حقوقی، "استیو کیم" رئیس کمیته تحقیقات و "کوین اونگ" رئیس کمیته مالی در بدو ورودشان به فرودگاه اهواز مورد استقبال تنی چند از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفتند.

پس از آن جلسه بین مسئولان باشگاه و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در سالن کنفرانس‌های باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد. در این جلسه سیف‌الله دهکردی مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عرض خوشامدگویی به بازرسان AFC اظهار داشت: از زمان بازدید سال گذشته این هیات تا کنون سعی شده که بر اساس قوانین و اصول فوتبال حرفه ای مطابق با AFC عمل کرده و شرایط باشگاه را از گذشته نیز بهتر کنیم، امروز هم با تلاش اعضاء باشگاه فولاد خوزستان توانسته ایم یک بروز رسانی را در ساختار باشگاه داشته باشیم و نسبت به دیدار سال گذشته همکاران شما، خوشبختانه بخش بیشتری از نواقص را رفع کنیم.

دهکردی در ادامه به جایگاه و پیشینه این باشگاه در فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: فولاد خوزستان پیشینه‌ای پر افتخار دارد، یک قهرمانی در لیگ برتر ایران، چندین قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ های پایه فوتبال کشور، آکادمی فوتبال حرفه‌ای، داشتن بازیکن در رده‌های گوناگون تیم‌های ملی فوتبال، امکانات زیربنایی شامل چند زمین چمن، سالن تکنیک سرپوشیده، استخر سرپوشیده و مدرن بخشی از امکانات ما هستند که در حال بهره‌برداری بوده و استفاده لازم را از آن داریم.

وی همچنین اظهار داشت: البته کارهای بزرگی را نیز در دست انجام است که از جمله آنها می‌توانم به ساخت یکی از مجهزترین استادیوم های کشور و یک هتل اشاره کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خطاب به بازرسان AFC تاکید کرد: خیلی خوشحالم که باشگاه فولاد بدون داشتن حتی یک ریال بدهی، توانسته است در رده‌های گوناگون فوتبال، اصول حرفه‌ای را دنبال کند. بنده معتقدم که باشگاه فولاد خوزستان با توجه به جایگاه و اهمیتش در فوتبال منطقه می تواند یکی از حرفه ای‌ترین باشگاه‌های فوتبال آسیا باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت لیگ‌های پایه در فوتبال ایران و چگونگی برگزاری آنها نیز یادآور شد: خوشبختانه فوتبال ایران در لیگ‌های پایه به مرحله رشد رسیده و شکل و شمایل برگزاری این لیگ‌ها دست کمی از لیگ برتر فوتبال ایران ندارد و در رده‌هایی چون جوانان و امیدها حساسیت‌ها بسیار زیاد است.

دهکردی یادآور شد: البته ما نیز توانسته‌ایم جایگاه خودمان را در میان دیگر تیم‌ها حفظ کرده و حتی به عنوان برترین باشگاه حاضر در رقابت‌های پایه کشور شناخته شویم؛ در فصل گذشته فولاد قهرمان لیگ برتر نونهالان شد و در حال حاضر نیز از سه بازی انجام داده سه پیروزی پر گل کسب کرده است. تیم های مدارس فوتبال، نوجوانان، جوانان و امیدهای فولاد در فصل گذشته با اختلاف اندکی از تیم نخست مقام ارزشمند نایب قهرمانی را کسب کردند و در این فصل نیز به تلاش خود ادامه می‌دهند.

در این جلسه استیو کیم یکی از نیازهای باشگاه‌های فوتبال را داشتن امکانات بروز عنوان کرد و از مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخواست نمود تا توضیحاتی در رابطه با استانداردهای استادیوم در دست ساخت این باشگاه و زمان بهره برداری از آن را بیان کنند.

وی همچنین گفت: در سال 2011 به همراه دیگر همکارانم به اهواز سفری داشته و در آن زمان نیز مراحل ساخت این استادیوم را از نزدیک مشاهده کردیم و خوشحالم که امروز تغییرات زیادی در این پروژه شاهدم.

رئیس کمیته تحقیقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: تیم‌های فوتبال شما رشد خوبی داشته‌اند و جای تعجب ندارد که شاهد حضور تیم بزرگسالان شما در صدر جدول لیگ برتر و حضور بازیکنانتان در رده‌های مختلف تیم ملی ایران باشیم.

کد خبر 2154895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha