۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۵۳

گزارش تمرین عصر یکشنبه پرسپولیس/ 

دایی به مراسم فائو رفت، سیدصالحی مصدوم شد/ حضور شماره 8 در درفشی‌فر

دایی به مراسم فائو رفت، سیدصالحی مصدوم شد/ حضور شماره 8 در درفشی‌فر

تمرین نوبت عصر یکشنبه پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی دایی پس از 45 دقیقه، محل تمرین را ترک کرد تا به همراه حمید سوریان، بهداد سلیمی و سعید معروف در مراسم فائو حضور یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر آغاز شد که علی دایی بعد از 45 دقیقه برای شرکت در مراسم فائو (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) تمرین سرخپوشان را ترک کرد. مراسم انتخاب یاور ملل متحد از سوی سازمان جهانی فائو در کتابخانه ملی برگزار شد که حمید سوریان، بهداد سلیمی و سعید معروف از دیگر مدعوین این مراسم بودند.

سرخپوشان امروز ابتدا به دویدن، انجام حرکات کششی، استارت و پاسکاری پرداختند و پس از آن فوتبال تحت فشار در دستور کار آنها قرار داشت. بازیکنان حاضر در تمرین زیر نظر دایی و مولایی استارت مقاومتی را انجام دادند.

حسین اینانلو، بازیکن پیشین تیم ملی جوانان و کشاورز میهمان ویژه تمرین امروز بود. پیش از آغاز تمرین علی دایی چند دقیقه‌ای با محمد مولایی صحبت کرد و بعد از آن لحظاتی هم هم‌کلام مجتبی محرمی شد.

قبل از آغاز رسمی تمرین امروز سرخپوشان چند نفر از بازیکنان به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند. امیر عابدزاده، دروازه‌بان پرسپولیس بعد از یک ساعت با اجازه علی دایی تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

در آیتم تمرینی فوتبال فشرده سیدصالحی برخوردی با محسن بنگر داشت که بعد از این مهاجم سرخپوشان روی زمین افتاد و از ناحیه کمر احساس درد کرد. این مصدومیت تا پایان تمرین با سیدصالحی همراه بود، همچنین پیام صادقیان در اواسط تمرین از ناحیه زانوی راست احساس درد کرد، به همین خاطر به یخ‌درمانی پرداخت. البته این بازیکن پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

تمام مراحل تمرین امروز زیر نظر مستقیم محمد دایی برگزار شد. کریم باقری و علاوه بر 8 ملی‌پوش پرسپولیس در این تمرین غایب بودند.

مجتبی محرمی بازیکنی که در سال‌های نه چندان دور پیراهن شماره 8 پرسپولیس را بر تن می‌کرد و به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، با پیشنهاد پنجعلی امروز در محل برگزاری تمرین حضور یافت و کار پرسپولیسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

کد خبر 2155157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha