۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

آخرین تمرین تیم نوجوانان برگزار شد؛

تمرینی شاد پیش از اعزام به امارات/ موفقیت نوجوانان آرزوی فوتبالی مهدوی‌کیا

تمرینی شاد پیش از اعزام به امارات/ موفقیت نوجوانان آرزوی فوتبالی مهدوی‌کیا

آخرین تمرین تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در حالی صبح امروز با حضور مهدی مهدوی کیا و خبرنگاران برگزار شد که بازیکنان حدود 90 دقیقه تمرینات تاکتیکی و شادابی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی امارات آماده می کند آخرین تمرین خود در کشورمان را از ساعت 9:30 صبح امروز دوشنبه در حالی در کمپ تیم های ملی برگزار کرد که مهدی مهدوی کیا 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین به همراه علی دوستی مهر در این زمین حضور یافت و به همراه نوجوانان در تمامی مراحل آماده سازی این تیم حضور داشت.

بازیکنان سرخ پوش تیم نوجوانان که ساعت 9:15 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند ابتدا بدن های خود را گرم کرده و سپس در نیمی از زمین برنامه های تاکتیکی انجام دادند. در تمرین بعدی حرکات سرعتی و استقامتی برگزار شد و بعد از آن بازیکنان در دو بخش زمین ارسال از جناحین و و کارهای حجومی را انجام دادند.

دراین تمرین مهدی مهدوی کیا هم نحوه ارسال های بازیکنان را زیر نظر گرفته و در مواردی توضیحاتی را به آنها می داد. در این بین بازیکنان دفاعی باید توپ های ارسالی را دفع می کردند و بازیکنان هجومی که از هافبک ها و مهاجمان تشکیل شده بودند با ضربات سر یا پا باید دروازه را باز می کردند.

آخرین بخش تمرین صبح امروز تیم نوجوانان هم به فوتبال درون تیمی اختصاص یافت که پس از هر اشتباه علی دوستی مهر بازی را قطع کرده و توپ را به سمت دیگر زمین می فرستاد تا از آن جا کار تاکتیکی شروع شود. مهدی مهدوی کیا هم در تیم سبز حضور داشت و سعی می کرد نکات لازم در تمام بازی را به بازیکنان گوشزد کند.

در این تمرین حدود 20 خبرنگار خبرگزاری ها، روزنامه ها و شبکه های مختلف خبری حضور داشتند و با اعضای کادر فنی و بازیکنان صحبت می کردند. بازیکنان تیم ملی در پایان تمرین در یک خط قرار گرفته و سرود جمهوری اسلامی ایران را خواندند سپس حلقه اتحاد زده و عکسی به یادگار گرفتند.

در پایان این تمرین مهدی مهدوی کیا بار دیگر در جمع خبرنگاران در خصوص آرزوی فوتبالی اش اظهار داشت: نتیجه گرفتن این تیم در جام جهانی اولین آرزویی است که دارم زیرا بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی با توجه به مشکلات زیاد خود را به خوبی برای حضور در این رقابت های آمده کردند.

وی همچنین افزود: حتما در آینده کلاس های مربی گری را پشت سر می گذارم.

کاپیتان پیشین تیم ملی افزود: فوتبال ما آنقدر مشکلات دارد که اگر به آن ها نپردازیم بهتر است. تنها امیدوارم به تیم های پایه توجه شود و تیم ملی هم در جام جهانی نتیجه بگیرد.

وی حضورش در جام جهانی را تجربه بسیار خوبی اظهار کرد و افزود: خیلی خوشحالم در کنار تیمی هستم که یک مربی بزرگ به نام علی دوستی مهر آن را هدایت می کند و امیدوارم بتوانند از تجربه علی دوستی مهر در آینده بیشتر استفاده کنند.

مهدی مهدوی کیا بار دیگر در خصوص انتقاداتی که به تیم ملی بزرگسالان می شود گفت: بازی خوب است که سازنده باشد. همیشه انتقاد بوده که قبل و چه بعد از کی روش اما امیدوارم این انتقادات به نفع تیم ملی باشد.

کد خبر 2155446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha