۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

سرمربی تایلند پیش از دیدار با ایران:

شانس گرفتن امتیاز از ایران را داریم/ نسل جدید تایلند را به تهران آوردیم

شانس گرفتن امتیاز از ایران را داریم/ نسل جدید تایلند را به تهران آوردیم

سرمربی تیم فوتبال تایلند هدف تیمش در بازی با ایران را کسب نتیجه مساوی در ورزشگاه آزادی دانست و گفت: ایران تیم بزرگی است که به جام جهانی صعود کرده اما شانس گرفتن امتیاز از این تیم را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، "سوراچی جاتورا پاتاراپونگ" در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران در مرحله انتخابی رقابتهای جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: فردا سه‌شنبه بازی بسیار مهمی برابر ایران داریم و می‌خواهیم حداقل یک امتیاز در این بازی بگیریم که شانس کسب آن را هم داریم.

وی با بیان اینکه هدف تیمش گرفتن امتیاز از ایران در ورزشگاه آزادی است، افزود: ایران تیم بزرگی است زیرا به جام جهانی صعود کرده است اما من رهبر تیم خود هستم و باید به بازیکنانم روحیه بدهم تا بتوانند در تهران امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در ادامه تاکید کرد: خودم به عنوان بازیکن دو بار در مسابقات جام ملت‌ها برابر ایران به میدان رفتم که آن دو بازی با تساوی به پایان رسید. علی دایی هم در آن دو بازی در ترکیب تیم ملی ایران بازی می‌کرد.

"سوراچی جاتورا پاتاراپونگ" در خصوص ترکیب تیمش برای این مسابقه اظهار داشت: ترکیب تیم ما، ترکیبی جوان همراه با نفرات باتجربه است که نسل جدید فوتبال تایلند را تشکیل می‌دهند ضمن اینکه در این بازی مصدومی نداریم و تنها "تیلاتر" مصدوم است.

وی با بیان اینکه 70 درصد از ترکیب تیم ایران را می‌شناسد، در مورد اینکه آیا ترکیب تیم شما را بازیکنان تیم بوریرام تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: فقط یک بازیکن از بوریرام در تیم ملی تایلند بازی می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در پایان در مورد سابقه کاری خود هم گفت: مهمترین تجربه کاری من دستیاری سرمربی پیشین تیم ملی تایلند است.

در ادامه این نشست هم "فیم تاوی چای" یکی از بازیکنان تیم ملی تایلند گفت: در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش بینی نیست. در دو بازی گذشته که ایران پیروز شد، بازی دست ما بود اما آنها نتیجه گرفتند اما شاید فردا برعکس این قضیه رخ دهد.

دیدار تیم‌های ایران و تایلند در دور رفت از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا ساعت 19 فردا سه‌شنبه 23 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 2155663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha