۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

استمرار پیگیری مهر/

یکی دیگر از موانع اوج گیری فرودگاه خرم آباد برداشته می شود/ خرید دو فروند هواپیما

یکی دیگر از موانع اوج گیری فرودگاه خرم آباد برداشته می شود/ خرید دو فروند هواپیما

خرم آباد - خبرگزاری مهر: پس از آغاز توسعه باند فرودگاه خرم آباد با پیگیریهای نمایندگان و استاندار لرستان کار خرید دو فروند هواپیما برای این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت تا برخی موانع پیش روی توسعه و شکوفایی فرودگاه خرم آباد برداشته شود.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و همچنین پیگیریهای استاندار لرستان قرار براین است دو فروند هوایپما برای فرودگاه خرم آباد خریداری شود.

وی بیان داشت: با خریداری این دو فروند هواپیما پیش بینی می شود که روزانه حداقل دو پرواز از طریق فرودگاه خرم آباد برگزار شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: به طور حتم بدون افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد زمینه ساماندهی وضعیت اقتصادی لرستان و همچنین ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان فراهم نخواهد شد.

بنابر این گزارش ایجاد صنعت حمل و نقل هوایی در لرستان دارای سابقه 70 ساله است در حالیکه تاکنون این صنعت در لرستان با وجود هفت دهه سابقه فعالیت به شکوفایی نرسیده است.

کمترین توسعه حمل و نقل هوایی در این استان خود به تنهایی گویای دستهای خالی این صنعت در استان لرستان به عنوان گلوگاه ارتباطی کشور است تا تنها فرودگاه این استان همچنان با رکود پروازی مواجه باشد.

در حال حاضر لرستان به عنوان استانی با ظرفیت تبدیل به قطب اصلی و كانال عبوری مسافرتهای هوایی متاسفانه در بن بست قرار گرفته است به طوریکه تنها فرودگاه استان با روزانه یک پرواز تنها به مقصد تهران سالهاست در این رکود دست و پا می زند.

با توجه به مشکلات موجود در این بخش به همت نمایندگان و استاندار لرستان در گام اول کار توسعه باند فرودگاه خرم آباد در دستور کار قرار گرفت و در گام بعدی قرار بر این است که برای این فرودگاه دو فروند هواپیما خریداری شود.

کد خبر 2156352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha