۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

فتح‌الله‌زاده برای برگزاری بازی ایران با برزیل رایزنی کرد!

فتح‌الله‌زاده برای برگزاری بازی ایران با برزیل رایزنی کرد!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی برزیل و حضور این تیم در تهران با سفیر برزیل رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه دیدارهای مدیرعامل باشگاه استقلال با سفرای کشورهای مختلف در ایران، امروز سه‌شنبه علی فتح الله زاده نشستی با ایزابل مورآ، سفیر کشور برزیل در ایران داشت.

در این جلسه صحبت‌های مختلفی از سوی طرفین مطرح شد که از جمله آنها انعقاد قراردادها و تفاهم‌ نامه‌هایی برای انجام همکاری‌های دوجانبه بود. همچنین قرار بر این شد تا سفیر برزیل، شرایطی را فراهم کند تا باشگاه استقلال بتواند از طریق کانال‌های رسمی، بازیکنان برزیلی بیشتری را به خدمت بگیرد!

در ادامه این نشست، در مورد همکاری باشگاه استقلال با سفارت برزیل بابت برگزاری یک بازی دوستانه با یکی از باشگاه‌های برزیل صحبت و مقرر شد سفیر برزیل در ایران مقدمات برگزاری این بازی را فراهم کند.

 فتح‌الله‌زاده همچنین با هماهنگی با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال از سفیر برزیل درخواست کرد تا شرایط حضور تیم ملی برزیل در ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و این کشور را به وجود آورد و وی هم وعده همکاری در این زمینه را داد.

در پایان این نشست فتح‌الله‌زاده پیراهن فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال را به رسم یادبود به سفیر برزیل اهدا کرد.

کد خبر 2156549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha