۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۷

حاشیه های دیدار ایران - تایلند؛

کمین کی‌روش پشت دروازه تایلند/ تازه واردها روی نیمکت ایران نشستند!

کمین کی‌روش پشت دروازه تایلند/ تازه واردها روی نیمکت ایران نشستند!

تیم ملی فوتبال ایران در حالی به مصاف تایلند رفت که مهرداد بیت آشور و دنیل داوری دو بازیکن تازه وارد جایی در ترکیب اصلی نداشتند و از ابتدا روی نیمکت نشسته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 امروز سه شنبه در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت های آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تایلند رفته است که این مسابقه حواشی خاص خود را داشته است.

*دنیل داوری و مهرداد بیت آشور دو بازیکنی که برای این اردو به تیم ملی ملحق شدند در بازی با تایلند نیمکت نشین هستند. بیت آشور با پیراهن شماره 2 که متعلق به خسرو حیدری است روی نیمکت نشسته است.

*خسرو حیدری، مهرداد پولادی، سردار آزمون و محمدرضا خانزاده بازیکنانی هستند که در این مسابقه روی سکو هستند.

* در لیست بازیکنان ایران و تایلند که دراختیار خبرنگاران قرار گرفته نام داوری، محمد ثبت شده است.

* تماشاگرانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده اند به 10 هزار نفر نمی رسند. آنها قبل از شروع بازی به بازیکنان جدید تیم ملی با شعارهای انگلیسی خوش آمد گفتند.

* قبل از شروع بازی، بازیکنان تایلند دو حلقه اتحاد تشکیل دادند. ابتدا این حلقه کنار زمین و با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان ذخیره تشکیل شد و پس از آن 11 بازیکن از سوی تایلند هم در وسط زمین حلقه اتحاد تشکیل دادند البته تایلندی ها دقایقی داور و بازیکنان ایران را معطل گذاشتند تا بازی با چند ثانیه تاخیر آغاز شود.

* کارلوس کی روش قبل از شروع بازی و هنگامی که دو تیم مشغول گرم کردن بازیکنان اصلی خود بودند پشت دروازه تایلند رفت و  این تیم را از همان موقع زیر نظر گرفت.

* تماشاگران ایران امروز با یک بلندگو از طرف لیدرها هماهنگ می شدند این موضوع حال و هوای ورزشگاههای کشورهای عربی را زنده کرد.

کد خبر 2156669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha