۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۵۵

رضا قوچان نژاد:

تایلندی ها می خواستند ما را عصبانی کنند/ همه باید به ایران کمک کنند

تایلندی ها می خواستند ما را عصبانی کنند/ همه باید به ایران کمک کنند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم این نیست که کسی بتواند فارسی صحبت کند یا زبانی دیگر. مهم این است که هر کسی از دستش برمی آید به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند تا موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قوچان نژاد پس از پیروزی 2 بر یک سه شنبه شب تیم ملی برابر تایلند در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و تایلندی ها هم بازی را بسته بودند و دنبال این بودند که ما را عصبانی کنند اما در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم بازی باز شد و توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی چهار ماه کنار یکدیگر نبودند و نتوانستند هماهنگی خوبی داشته باشند. با این حال در نیمه دوم خوب جنگیدیم و به گل هم رسیدیم. باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده 45 دقیقه نیمه دوم را به 90 دقیقه فوتبال خوب تبدیل کنیم و بیشتر گل بزنیم.

قوچان نژاد در مورد صحبت هایی که پیرامون بازیکنان دو رگه مطرح شده است گفت: در مورد این مسائل نباید صحبت کرد. به نظرم مهم این است که هر کسی هر کمکی از دستش برمی آید باید برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران انجام دهد. حالا اینکه فارسی می داند یا نه چیز مهمی نیست.

کد خبر 2156712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha