۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود/

جدال صبا و ذوب آهن در مصاف انتهای جدولی‌ها/ مایلی کهن و بوناچیچ روی لبه پرتگاه

جدال صبا و ذوب آهن در مصاف انتهای جدولی‌ها/ مایلی کهن و بوناچیچ روی لبه پرتگاه

قم - خبرگزاری مهر: تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان با فاصله یک امتیازی در جدول رده بندی لیگ برتر در هفته سیزدهم این مسابقات مقابل هم صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از پیروزی دلچسب و شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تایلند در انتخابی جام ملت های آسیا از روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه بار دیگر گرمابخش محفل علاقمندان به فوتبال خواهد بود.

در حالی که دیدارهای هفته سیزدهم از دور رفت لیگ بر‌تر فوتبال از فردا آغاز خواهد شد و سه روز به طول می‌انجامید، در روز نخست بازی‌های این هفته قاسم داوری در رأس تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان این بازی حساس را قضاوت خواهد کرد.

معرفی قاسم واحدی به عنوان داور دیدار صبا و ذوب آهن

واحدی در حالی به عنوان داور بازی صبای قم و ذوب آهن اصفهان از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شده است که این دیدار در اوج حساسیت برگزار می شود زیرا هم محمد مایلی کهن و هم لوکا بوناچیچ در راس کادر فنی هر دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان برای ادامه فعالیت خود به عنوان سرمربی این دو تیم از حاشیه امنیت کافی برخوردار نیستند و به نوعی می توان گفت که روی لبه پرتگاه قرار دارند.

این دو تیم آخرین بار در بازی برگشت لیگ دوازدهم در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار کردند که در آن مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند در حالی که صبای قم را عبدالصمد مرفاوی هدایت می کرد و سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز فرهاد کاظمی بود و صبای قم توسط میلاد نوری یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

اما دیدار دو تیم در بازی نیم فصل نخست فصل گذشته حکایت دیگری داشت زیرا در این مسابقه صبایی‌ها ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند ولی این تیم با هدایت یحیی گل محمدی توانست دو بار توسط میلادی نوری دروازه حریف را گشوده و دو بر یک برنده شود.

صبا تیم دهم و ذوب آهن تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم رده دهم و ذوب آهن اصفهان تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال کشور قرار است عصر امروز پنجشنبه در چارچوب دیداری از هفته سیزدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود در حالی که قضاوت این بازی را قاسم واحدی با کمک بابک داوری، بهروز برون و جواد شرفی بر عهده دارد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صبای قم از 12 بازی قبل خود 14 امتیازی و در رده دهم ایستاده است ولی ذوب آهن اصفهان با کسب 13 امتیاز در حال حاضر دوازدهمین تیم جدول رده بندی لیگ سیزدهم فوتبال کشور محسوب می شود.

کد خبر 2157098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha