۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

چند انتصاب در مرکز ملی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی

چند انتصاب در مرکز ملی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست مرکز ملی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی، مهندس محمدحسن انتظاري را به سمت مشاور عالي خود در این مرکز منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حكمي از سوي محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدحسن انتظاري به سمت مشاورعالي سرپرست مركز ملي و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي منصوب شد.

در بخشی از متن حکم محمود واعظی آمده است:

" جناب آقاي مهندس محمدحسن انتظاري
نظر به تخصص و تجارب برجسته جناب عالي و با عنايت به حكم شماره 120659 مورخ 30/6/92 رئيس جمهور، بدينوسيله جنابعالي را به عنوان مشاور عالي سرپرست مركز ملي و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي منصوب مي نمايم.

ضمنا با توجه به تبصره ماده 8 اساسنامه مركز ملي فضاي مجازي و تبصره يك ماده 53 قانون محاسبات عمومي، اختيارات مذكور در ماده 8 اساسنامه و قانون يادشده به جناب عالي تفويض مي گردد."

در همین حال محمد حسن انتظاری نیز مدير روابط عمومي، مدير امورمالي پژوهشگاه و سرپرست امور مالي و سرپرست دفتر رياست مركز ملي فضاي مجازي را در احکامی جداگانه منصوب کرد.

براین اساس مشاور عالي سرپرست مركز ملي و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي، مجيد كاظمي نژاد را به سمت مدير روابط عمومي مركز ملي فضاي مجازي منصوب کرد.

همچنین وی محمود قنبري را به سمت مديریت امورمالي پژوهشگاه و سرپرست امور مالي مركز ملي فضاي مجازي منصوب کرد.

دراین راستا طي حكمي از سوي مهندس محمدحسن انتظاري، نيكنام اسماعيل زاده نیز به سمت سرپرست دفتر رياست مركز ملي فضاي مجازي منصوب شد.

کد خبر 2157364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha