۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

توزیع۵۰۰ بسته غذایی میان زلزله‌ زدگان نوبران

توزیع۵۰۰ بسته غذایی میان زلزله‌ زدگان نوبران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ تخته چادر امدادی، ۴۰۰ تخته پتو ، ۵۰۰ بسته غذایی یک نفره، ۲۵۰ بطری آب معدنی و ۵۰۰ قرص نان میان زلزله‌زدگان منطقه نوبران توزیع شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمود مظفر در خصوص زمین لرزه 4٫7 ریشتری در 15 کیلومتری منطقه نوبران در شهرستان اراک اظهار داشت: این زمین‌لرزه در عمق 2 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و با توجه به وسعت زمین‌لرزه بلافاصله سه تیم ارزیاب و امدادی به محل حادثه اعزام شدند در این ارزیابی تیم‌های ارزیاب پنج روستای نزدیک محل زلزله به نام‌های سنگک، زنبار، مراغه، تجره و اردمین را مورد ارزیابی قرار دادند.

توزیع 500 بسته غذایی میان زلزله‌زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه بررسی‌های اولیه امدادگران نشان داد که بر اثر وقوع این زمین‌لرزه دیوارهای چهار باب منزل در منطقه سنگک دچار ترک خوردگی شده است، گفت: 50 تخته چادر امدادی، 400 تخته پتو و 500 بسته غذایی یک نفره، 250 بطری آب معدنی، 500 قرص نان میان زلزله‌زدگان توزیع شد.

امدادرسانی به 200 نفر

مظفر با اشاره به وقوع 5 پس لرزه با قدرت حدود 2٫8 ریشتر در نوبران خاطرنشان کرد: 7 تیم امدادی شامل 27 امدادگر با 7 دستگاه خودروی امدادی وارد منطقه زلزله‌زده شدند و تاکنون به 200 تن امدادرسانی کردند که در میان زلزله‌زدگان یک زن به علت نیاز بیشتر به اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر 2157375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha