۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۸:۲۰

جوادی در گفتگو با مهر:

ماه‌هاست به فدراسیون کشتی نرفته‌ام/ مجمع عمومی در انبوه مشکلات گم شده

ماه‌هاست به فدراسیون کشتی نرفته‌ام/ مجمع عمومی در انبوه مشکلات گم شده

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی در مواجهه با برخی سوالات پیرامون برگزاری مجمع عمومی اظهار داشت: ماه‌هاست که به دلیل عدم برگزاری نشست‌های دوره ای به فدراسیون نرفته ام و به واقع از جزئیات برنامه ها بی اطلاع هستم.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: پیش از رقابتهای جهانی مجارستان، نشست های هیات رئیسه فدراسیون کشتی هم برگزار نشد و به طبع من نیز به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه در فدراسیون حضور نداشتم. ضمن اینکه مشکلات فدراسیون اینقدر وسیع و گسترده بود که شاید متولیان آن بهتر دیدند جلسه ای برگزار نکنند!

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که برخی از هیات های کشتی با سرپرست اداره می شود و این افراد نیز حق رای در مجمع عمومی را ندارند، گفت: بررسی دلایل این موضوع کمی ساده انگاری است، چرا که سالهاست خود فدراسیون کشتی با سرپرست اداره می شود چه برسد به هیات های کشتی که زیر مجموعه های فدراسیون هستند. متاسفانه وضعیت فدراسیون به حدی بحرانی و خراب است که نوبت به بررسی وضعیت سرپرست و یا رئیس هیات های استانها نمی رسد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان افزود: همین که قرار است مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز اول آبان ماه برگزار شود جای خوشحالی دارد و همین مساله نیز باعث شوک مثبتی در جامعه کشتی شده است. البته گفته می شود سرپرست هیات ها حق رای در این مجمع را ندارند ولی شاید برگزارکنندگان مجمع به همین شرایط هم راضی هستند و می خواهند به هر شکل ممکن مجمع عمومی فدراسیون را برگزار کنند.

جوادی با اشاره به این موضوع که رئیس بعدی فدراسیون کشتی راه سخت و دشواری را پیش رو دارد، گفت: مطمئنا بدهی های میلیاردی فدراسیون و اتفاقاتی که در این دو سال شاهد آن آن بودیم روزهای سخت و دشواری را برای رئیس بعدی رقم خواهد زد، اما اهالی کشتی باز هم خوشحالند که از این نابسامانی و بلاتکلیفی رها خواهند شد.

پیشکسوت کشتی کشورمان تصریح کرد: البته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به محض انتخاب رئیس جدید فدراسیون کشتی وی را حمایت خواهند کرد و فکری به حال بدهی های میلیاردی فدراسیون می کنند، ولی این حمایت ها نیز مستلزم زمان است و رئیس بعدی در همین مقطع با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی در خاتمه به برخی شایعات مبنی بر رفتن رسول خادم از حوزه مدیریت تیم های ملی اشاره کرد و گفت: رئیس بعدی هر فردی که باشد مهم نیست ولی باید توجه داشته باشد از نیروهای مجرب و امتحان پس داده به بهترین استفاده را ببرد. مطمئنا رسول خادم ثابت کرده که می تواند در صورت ماندن در راس امور تیم های ملی به نتایج مطلوبی دست یابد و حیف است که وی و هر فرد دیگری که در این سالیان با کمترین امکانات، بهترین نتایج را کسب کرده از میدان فراری شود.
 

کد خبر 2157418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha