۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

حجت الاسلام محمدی:

مردم پررنگ‌تر از هميشه شعار مرگ بر آمريكا سر بدهند

مردم پررنگ‌تر از هميشه شعار مرگ بر آمريكا سر بدهند

ساوه - خبرگزاری مهر: امام جمعه پرندك گفت: مردم مسلمان ما بايد نفرت خود از سلطه جويي استكبار جهاني بيشتر كنند و پررنگ تر از گذشته شعار مرگ بر آمريكا را سر دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد حسن سيد محمدی در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه پرندك با اشاره به بيانات امام خميني(ره) در خصوص عيد غديرگفت : عيد غدير يك روز نيست بلكه غدير براي هميشه است.

وي گفت: عيد غدير، محور تمام اصول و فروع ما و قطعا ميزان سنجش در همه امورات معنوي ما تكريم اين عيد بزرگ است كه بر مبناي كلام وحي، روز عيد غدير روز اكمال دين و رضايت خداست كه رسالت پيامبر اكرم (ص) به پايان نمي رسيد مگر با اعلام ولايت علي (ع) در اين روز بزرگ.

امام جمعه پرندك اظهار داشت: كساني كه عيد غدير را انكار مي كنند به خود و اسلام ضربه مي زنند و بايد از وضع امروز خود عبرت بگيرند.

وي با تجليل از مقام علامه اميني(ره) گفت: علامه اميني عمر مپر بركت خود را صرف به تحرير درآوردن كتاب آلغدير كرد و با خدمت بزرگ خود، به اسلام و شيعه پرده از حقيقت غدير برداشت.

حجت الاسلام سيد محمد سيد محمدي در ادامه به پيام مقام معظم رهبري به كنگره حج امسال پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در پيام خود به 2 نكته مهم حفظ وحدت مسلمين و دشمن شناسي اشاره كردند.

وی ادامه داد: از نگاه ايشان اولا اختلاف در ميان مسلمين جايز نيست و به همين دليل فتواي حرمت صحابه پيامبر را صادر فرمودند و ثانيا از منظر معظم له استكبار جهاني به دنبال تضعيف مسلمين و ريشه كن كردن اسلام است و لازم است مسلمانان دشمن شناس باشند

مردم ما همواره برخورداري از انرژي صلح آميز هسته‌اي را حق مسلم خود مي دانند

امام جمعه پرندك به مذاكرات هسته اي ميان ايران و 5+1 نيز اشاره كرد و گفت: مردم ما همواره برخورداري از انرژي صلح آميز هسته‌اي را حق مسلم خود مي‌دانند و ما بايد بدانيم كه مستكبرين تنها به دنبال حل مسئله هسته اي نيستند چراكه آنان مشي و رويكرد استكبار ستيزانه ايران را قبول ندارند و فقط مسئله هسته‌اي را بهانه مي‌كنند.

وي گفت: مردم مسلمان ما بايد نفرت خود را از سلطه جويي استكبار جهاني بيشتر كنند و پررنگ تر از گذشته شعار مرگ بر آمريكا را سر دهند.  

سيد محمدي همچنين به مذاكره‌كنندگان هسته‌اي كشورمان توصيه كرد كه در روند مذاكرات از خود هيچگونه سستي و ضعف نشان ندهند و با اقتدار در مذاكرات حاضر شوند.

وي به روز تربيت بدني نيز اشاره كرد و افزود : اسلام به ورزش توصيه جدي كرده است و در اسلام پرورش جسم در كنار پرورش روح جايگاه وي‍ژه‌اي دارد.

امام جمعه پرندك از ورزشكاران خواست الگوي جوانان باشند و ورزششان رنگ و بوي اسلامي داشته باشد .

وي از انعقاد قراردادهاي چند صد ميليوني در فوتبال به شدت انتقاد كرد و اظهار داشت: قطعا اين قراردادها رنگ و بوي اسلامي ندارد.

حجت الاسلام سيد محمدي همچنين با توصيه نمازگزاران به تقواي الهي ، 15 ذي الحجه ولادت حضرت امام هادي (ع) و 18 ذي الحجه عيد سعيد غدير را به نمازگزاران تبريك گفت.
 

کد خبر 2157513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha