۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۹:۲۰

پس از رقابت 64 کشتی گیر/

نفرات برتر رقابت‌های کشتی پهلوانی شمال شرق کشور مشخص شدند

نفرات برتر رقابت‌های کشتی پهلوانی شمال شرق کشور مشخص شدند

بجنورد- خبرگزاری مهر: مسئول برگزاری کشتی پهلوانی و زورخانه اي اسفراین گفت: رقابت‌های كشتي پهلواني منطقه شمال شرق كشور، گرامیداشت نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالي، با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر خاتمه یافت.

محسن سیلاخوری در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات كشتي پهلواني منطقه شمال شرق كشور با حضور 64 کشتی گیر در قالب شانزده تیم از استان های خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی، گلستان، خراسان جنوبی، مازندران و البرز به میزبانی اسفراین در محل گود باستانی چشمه زینل خان این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به این که این رقابت ها به مدت دو روز و در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم برگزار شد، اظهار داشت: در پایان این مسابقات در رده بندی تیمی، اسفراین به مقام قهرمانی رسید، مشهد نایب قهرمان شد و مازندران نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

سیلاخوری در مورد نتایج رقابت های انفرادی نیز افزود: در وزن ۶۰ كيلوگرم این رقابت ها مسلم نادري خادم از مشهد به‌عنوان قهرمانی دست یافت، رضا وحداني از اسفراين در رده دوم ایستاد و مهدي علمي از اسفراين نیز جایگاه سومی را به دست آورد.

به گفته وی در وزن ۷۰ كيلوگرم حميد الهيان از بجنورد در رده نخست ایستاد، ابراهيم وليان از اسفراين دوم شد و علي رحماني از شهداي بابل نیز در مکان سوم قرار گرفت.

سیلاخوری اضافه کرد در وزن ۸۰ كيلوگرم این رقابت ها وحيد بهابسته از مشهد عنوان قهرمانی را به دست آورد، محمد مهدي‌زاده از مازندران در رده دوم ایستاد و عليرضا جهانيان از اسفراين نیز سوم شد.

وی گفت: در وزن ۹۰ كيلوگرم رضا بيات از سبزوار، سينا عموپوراسي كلاه از مازندران و محمد حسن زاده از مشهد به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

سیلاخوری اظهار داشت: همچنین در وزن 90+ كيلوگرم جواد محمدپور از اسفراين قهرمان شد، اميرحسين محمدي از بجنورد در جایگاه دوم ایستاد و امير وظيفه دان از مشهد نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

مسئول برگزاری کشتی پهلوانی و زورخانه اي اسفراین عنوان کرد: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف جوایز ارزنده ای اهدا شد.

کد خبر 2157654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha