۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۴

افشارزاده در اردوی تکواندو؛

روند موفقیت‌های تکواندو ادامه خواهد داشت/ تکواندو پیام‌آور شادی است

روند موفقیت‌های تکواندو ادامه خواهد داشت/ تکواندو پیام‌آور شادی است

دبیر کل کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو ابراز اميداوری کرد ورزشکاران این رشته در رقابت‌های هنرهای رزمی همچون گذشته پيام‌آور شادی برای مردم ایران باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده ظهر روز پنجشنبه با حضور در اردوی ورزشکاران تیم ملی تکواندو از نحوه تمرینات آنها تا قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی هنرهای رزمی موسوم به کامبت گیمز بازدید کرد.
 
در این بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان اعزامی؛ اظهارداشت: تکواندو طی سالیان گذشته همیشه جزو رشته‌های مدال‌آور و افتخار آفرین در عرصه بین‌المللی بوده و حتی در صورت اعزام نفراتی جوان و کم تجربه همیشه پیام‌آور شادی برای مردم ایران عزیز بوده است.
 
وی ادامه داد: بدون شک تیم ملی تکواندو جوان ما در دومین دوره رقابت‌های کامبت گیمز نیز همچون رقابت‌های جهانی خوش خواهد درخشید و بار دیگر پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در خواهد آورد.
 
مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو نیز در جریان این بازدید ضمن اشاره به نحوه آماده‌سای تیم ملی اعزامی گزارشی کوتاه در خصوص رقابت‌های پیش رو، حریفان و نحوه برگزاری مسابقات آن داد و گفت: تیم ملی به رغم جوان بودن امید بسیاری دارد تا همچون رقابت‌های جهانی مکزیزک خوش بدرخشد.
 
قابل ذکر است رقابت‌های جهانی هنرهای رزمی از امروز در روسیه آغاز می‌شود و تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در این مسابقات راهی این کشور می‌شود. 
کد خبر 2157669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha