۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

ثبت نام از کاندیداهای ریاست تکواندو آغاز شد/ فرصت 10 روزه برای متقاضیان

ثبت نام از کاندیداهای ریاست تکواندو آغاز شد/ فرصت 10 روزه برای متقاضیان

ثبت‌نام از کاندیداهای رياست فدراسیون تکواندو از امروز به طور رسمی آغاز شد. متقاضیان حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون 10 روز کاری فرصت دارند تا آمادگی خود را به طور رسمی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سایت رسمی فدراسیون تکواندو در خبری که روی خروجی خود منتشر کرده از کاندیداهای پست رياست فدراسیون تکواندو خواسته در صورت تمایل با در دست داشتن مدارک لازم 10 روز کاری فرصت دارند برای ثبت نام به محل این فدراسیون مراجعه کنند. 

سید محمدپولادگر رئیس فعلی فدراسیون تکواندوست که در سه دوره قبلی موفق شده رقبا را کنار زده و سکان هدایت را برعهده بگیرد. داود میمندی و جمشيد سهرابی از رقبای جدی پولادگر در دو دوره قبلی انتخابات بودند که بازهم موفق نشدند به پیروزی دست پيدا کنند.  

باید منتظر ماند و ديد که چه افرادی در این دوره برای ثبت‎نام و حضور در این رقابت نابرابر که طراح اصلی آن مردان تصمیم گیرنده دستگاه ورزش کشور هستند راه رسیدن به خانه تکواندو را در پیش می‌گیرد؟ اینکه در این دوره رقیب جدی برای پولادگر به میدان خواهد آمد يا خير؟ اینکه آیا پولادگر بعد از نزدیک به 15 سال حضور در راس فدراسیون تکواندو بازهم انگیزه کار يا طرح و برنامه‌ای برای این رشته دارد که وارد انتخاب شود يا خیر؟ و اینکه مسئولان وزارت ورزش با ترکیب جدید چه انتظاراتی از این رشته المپیکی دارند؟ سئوالاتی است که برای رسیدن به جواب آن باید منتظر ماند!

انتخابات فدراسیون تکواندو به احتمال فراوان آذرماه برگزار خواهد شد. 

کد خبر 2157725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha