۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

حسین پور:

افزایش 4 برابری قیمت کنتور برق سبب نارضایتی مردم شیروان شده است

افزایش 4 برابری قیمت کنتور برق سبب نارضایتی مردم شیروان شده است

شیروان - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شیروان با اشاره به افزایش بی‌سابقه قیمت کنتور برق، گفت: افزایش چهار برابری قیمت کنتور برق سبب نگرانی و نارضایتی مردم شیروان شده است.

اسماعیل حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری این که تا نیمه نخست امسال قیمت خرید هر دستگاه کنتور برق 25 آمپر حدود 200 هزار تومان و قیمت کنتور 32 آمپر نیز 250 هزار تومان بود، اظهار داشت: در روزهای اخیر قیمت این دو کنتور با افزایشی چهار برابری به ترتیب به 850 هزار و یک میلیون و 150 هزار تومان افرایش یافته است.

وی با بیان این که این افزایش انفجاری سبب نگرانی و نارضایتی مردم شیروان شده است، اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از خانواده‌های شیروانی در محرومیت به سر می برند؛ پرداخت این میزان هزینه برای خرید و نصب کنتور برق از توان آنها خارج است.

به گفته حسین پور این افزایش بی سابقه احتمالا منجر به افزایش استفاده‌های غیرمجاز برق در شهرستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم از دولت تدبیر و امید انتظار دارند در برابر این گونه بی‌تدبیری‌ها، سیاست مناسب را اتخاذ کرده و نگرانی مردم، علی الخصوص اقشار کم درآمد را مرتفع کند.

 مدیر شرکت توانیر هفته گذشته با تایید افزایش هزینه خرید و نصب کنتور برق گفته بود که هزینه نصب کنتور برق افزایش نیافته، بلکه واقعی شده و از این به بعد نیز قیمت واقعی کنتور از مشترک دریافت می‌شود.

همایون حائری عنوان کرده قبلا اگر 200 هزار تومان از مشترک دریافت می‌‌کردیم و بیش از یک میلیون تومان هزینه می‌کردیم، حال گفتیم که هزینه کنتور همان قیمتی که دارد، را از مشترک دریافت کنیم.

به گفته وی قبلا این هزینه را شرکت توانیر می‌داد و در پی این اقدام بدهکاری های فراوانی برای این شرکت به وجود می‌آمد.

 

کد خبر 2157835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha