۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

11 نویسنده و مترجمی که در جشن لاک‌پشت پرنده کتاب امضاء می‌کنند

11 نویسنده و مترجمی که در جشن لاک‌پشت پرنده کتاب امضاء می‌کنند

اسامی نویسندگان و مترجمانی که در جشن رونمایی از هفتمین فهرست لاک پشت پرنده حاضر شده و آثارشان را برای مخاطبانشان امضا می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 11 نویسنده و مترجم روز دوشنبه 29 مهر از ساعت 17، با حضور در فروشگاه مرکزی شهر کتاب در حاشیه رونمایی از هفتمین فهرست لاک‌پشت پرنده، کتاب‌هایشان را برای مخاطبان معرفی و امضا کنند.

9 نفر از این نویسندگان و مترجمان، کسانی‌اند که کتاب‌هایشان در حوزه نوجوان دسته‌بندی شده و موفق به کسب 4 و 5 لاک‌پشت پرنده شده‌ است. تعداد مترجمان و نویسندگانی که قرار بود در این مراسم حاضر شوند، 11 نفر است، اما 2 نفر از آن‌ها در این برنامه حضور نخواهند داشت و علت غیبتشان در این مراسم، سفر و دوری از شهر تهران است.

2 تن از داوران نیز برای معرفی و امضای کتاب‌هایشان در این برنامه حضور خواهند داشت و به این ترتیب تعداد نویسندگان و مترجمان حاضر در برنامه 11 نفر خواهد بود. نویسندگان و مترجمان حاضر در این برنامه ضمن معرفی و روخوانی بخشی از آثارشان برای مخاطبان، کتاب‌های خود را نیز برای علاقه‌مندان امضا می‌کنند.

محمد قصاع، نسرین وکیلی، شهلا انتظاریان، مهرداد تویسرکانی، رضی هیرمندی، پروین علی‌پور، پروین جلوه‌نژاد، هدا حدادی، محمود بهفروزی، سعید روح‌افزا و روزبه گیلاسیان، حسین شیخ الاسلامی و مهدی یوسفی نویسندگان و مترجمان حاضر در این روز خواهند بود که بخشی از کتاب‌های برگزیده خود را خواهند خواند و با مخاطبانشان گفتگو خواهند کرد.

کد خبر 2158000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha