۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

قائد رحمت به مهر خبر داد:

داروسازی دامی ازنا آغاز به کار می کند/ پیشرفت 35 درصدی کارخانه تولید داروی انسانی

داروسازی دامی ازنا آغاز به کار می کند/ پیشرفت 35 درصدی کارخانه تولید داروی انسانی

ازنا - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: داروسازی دامی بایر افلاک شهرستان ازنا در چند هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

عباس قائد رحمت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر اشتغال به عنوان مهمترین مسئله استان لرستان مطرح است اظهار داشت: متاسفانه در دولت گذشته اقدام موثری در جهت رفع این مشکل انجام نشد.

وی با بیان اینکه پیگیری های زیادی برای آغاز به کار داروسازی دامی بایر افلاک ازنا انجام شده است افزود: تسهیلات مورد نیاز این کارخانه تامین شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آغاز به کار این کارخانه در گرو تامین مواد اولیه است اظهار داشت: امیدواریم با رسیدن مواد اولیه در چند هفته آینده شاهد بهره برداری رسمی از داروسازی دامی بایر افلاک باشیم.

وی با اشاره به وضعیت فاز دوم این کارخانه نیز یادآور شد: کارخانه تولید داروی انسانی نیز 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ادامه کار به تسهیلات جدید نیاز دارد که در حال تلاش برای تامین آن هستیم.

قائد رحمت همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا اظهار داشت در حال حاضر مسئله برق رسانی به این مجتمع در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: برای تعیین تکلیف مجتمع فولاد ازنا با استاندار لرستان و مدیران مرتبط رایزنی کرده ایم و به زودی یک تصمیم قطعی برای این مجتمع اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 2158206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha