۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۹

پژمان نوری:

صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است

صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است

هافبک با تجربه تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این نکته که تساوی این تیم برابر نفت تهران، آبی‌پوشان را از کورس قهرمانی دور نخواهد کرد، گفت: هنوز نیم فصل اول به پایان نرسیده و از حالا نباید درباره قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نوری بعد از دیدار این تیم برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی تهران خاطرنشان کرد: بازی به خاطر کیفیت بد زمین چندان دلچسب نبود. بدی زمین باعث شد تا هر دو تیم نتوانند یک بازی زیبا را از خود ارایه کنند.

وی اضافه کرد: در طور هفته گذشته چند روزی را به خاطر نداشتن ملی‌پوشان و مصدومان خود شرایط خوبی را نداشتیم و نتوانستیم تمرینات همیشگی را انجام بدهیم ولی به طور حتم در این هفته همه بازیکنان در خدمت  تیم هستند و برای بازی با فولاد خوزستان آماده خواهیم شد.

نوری با اشاره به گل زیبای غفوری در دقایق پایانی این دیدار گفت: ما بازی برده را از دست دادیم ولی از حالا نباید به خاطر این تساوی راجع به قهرمانی صحبت کرد. هنوز نیم فصل اول تمام نشده و زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است.

دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز شنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

کد خبر 2158270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha