۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۹:۳۴

عضو شورای شهر گرگان:

ساماندهی تبلیغات شهری در گرگان الزامی است

ساماندهی تبلیغات شهری در گرگان الزامی است

گرگان- خبرگزاري مهر: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان گفت: ساماندهی تبلیغات شهری در گرگان الزامیست و نصب تابلوهای تبلیغات شهری باید بر اساس ضوابط مشخص ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم جرجانی شامگاه گذشته در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: روند اطلاع رسانی و تبلیغات در شهر گرگان باید متناسب با معابر شهر و مناطق مختلف شهری انجام شود.

عضو شوراي شهر گرگان با اشاره به انتظارات مردم از شورای شهر و شهرداری خاطر نشان کرد: محله محوری یکی از مسائلی است که در سال هایی اخیر صحبت هایی زیادی در خصوص آن انجام شده اما بطور عملی تنها در چند کلان شهر این مسئله محقق شده و هنوز اقدامات کافی در این خصوص در شهر گرگان صورت نپذیرفته است.

وی هدف از محله محوری را از میان برداشتن فاصله بین مدیریت شهری، شورا و مردم دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری و شورا وظیفه خود می دانند که با سرکشی از محلات و توجه به امکانات و نیازهای ضروری مردم در راستای رفع مشکلات محلات کوشا باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر متذکر شد: با حضور در محلات متوجه خواهیم شد که بیشتر مشکلات مطرح توسط مردم از وظایف شهرداری با سایر دستگاه های خدمات رسانی بوده و آن دستگاه ها نیز همراه با شهرداری می بایست در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

جرجانی توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از دیگر مطالبات مردم در شهر گرگان برشمرد و یادآور شد: استفاده از شاخصهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت و بهداشت میتواند فقر این محلات را در خصوص سهم خود از رفاه اقتصادی، اجتماعی و شهری بیان کند؛ محلاتی که در حاشیه شهر قرار گرفته اند و براساس قوانین کشور بیش از ده ها سال است که به محدوده شهر گرگان افزوده شدهاند اما هنوز هم نشانی از توسعه شهر ندارند.

وی بیان داشت: همچنین احداث و توسعه بازارچهها در شهر ضمن رفع نیازهای شهروندان  فرصتهای شغلی زیادی را فراهم میآورد که همین امر چهره شهر را دگرگون می کند.

این عضو شورای شهر گرگان در پایان تاکید کرد: با توسعه بازارچهها علاوه بر کاهش ترافیک در مرکز شهر هزینههای اضافی نیز از روی دوش شهروندان برداشته شده و مردم میتوانند راحت تر مایحتاج خود را تامین کنند.

 

کد خبر 2158398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha