۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳

سعداوی در گفتگو با مهر:

یقه تراکتورسازی را در اهواز می‌گیریم/ ترسی از نام استقلال نداریم

یقه تراکتورسازی را در اهواز می‌گیریم/ ترسی از نام استقلال نداریم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید گرفتن یک امتیاز از تبریز برای این تیم حکم سه امتیاز را داشته و بازیکنان فولاد قطعا در بازی برگشت یقه تراکتورسازی را در اهواز خواهند گرفت.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی فولاد خوزستان با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم بازی جان دار و سطح بالایی را مقابل هواداران تراکتورسازی به نمایش بگذاریم. در این مسابقه دو بار از حریف عقب افتادیم و در هر دو بار موفق شدیم کار را به تساوی بکشانیم. به هر حال این تساوی برای ما حکم پیروزی داشت و شک نکنید در بازی برگشت در اهواز یقه تراکتورسازی را می‌گیریم.

وی درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای "لوسیانو پریرا" مهاجم برزیلی فولاد بعد از شادی گلش تاکید کرد: در برزیل این رسم است که وقتی یک بازیکن می‌خواهد پدر شود، توپ را داخل پیراهنش می‌گذارد و آنرا به سمت تماشاگران شوت می‌کند. البته ما این حرکت را تایید نمی‌کنیم چون اینجا برزیل نیست ولی پریرا قصد توهین نداشت. به نظرم این مسئله را زیادی بزرگ کردند که هدف دار هم هست.

مربی فولاد خاطرنشان کرد: آیا واقعا مشکل تراکتورسازی حرکت پریرا بود؟ خواهشا واقعیت‌ها را ببینیم نه اینکه برای نتیجه نگرفتن دنبال بهانه تراشی و پرت کردن حواس هواداران باشیم.

سعداوی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر نبودن فرزاد حاتمی در لیست 18 نفره فولاد خوزستان برای بازی با تراکتورسازی، تاکید کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما با توجه به میزان آمادگی بازیکنان، فهرست 18 نفره را تعیین می‌کنیم. هرچند حاتمی در هفته‌های گذشته با انگیزه کار کرده بود ولی تصمیم گرفتیم در این بازی حضور نداشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دیدار فولاد خوزستان با استقلال در هفته چهاردهم، گفت: ترسی از نام و هواداران استقلال نداریم و همانطور که در تبریز مقابل هواداران زیاد این تیم امتیاز گرفتیم، در تهران هم برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی به نتیجه تساوی 2 بر 2 رسید. فولاد روز جمعه در چارچوب هفته چهاردهم در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال است.

کد خبر 2158513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha