روند خسته‌کننده مذاکرات سازش؛

ابومازن: مذاکرات به بن‌بست نرسیده است/ لیبرمن: توافق با فلسطینیها فایده‌ای ندارد

ابومازن: مذاکرات به بن‌بست نرسیده است/ لیبرمن: توافق با فلسطینیها فایده‌ای ندارد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حالی امروز مدعی شده است مذاکرات سازش به بن بست نرسیده که لیبرمن وی را شریک سازش با تل آویو نمی داند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با شبکه آلمانی دویچه وله به بن بست رسیدن مذاکرات سازش با تل آویو را تکذیب کرد.

وی در واکنش به برخی گزارشهای منتشر شده در رسانه های صهیونیستی اظهار داشت: دو طرف در ابتدای مسیر قرار دارند و همچنان زمان برای پیگیری مسائل مهم و دشوار وجود دارد.

ابومازن در پاسخ به سوالی درباره اختلافات این تشکیلات با حماس اظهار داشت: هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که جریان سیاسی مخالف نداشته باشد، البته هر توافقی که با اسرائیل به دست می آید، به همه پرسی عمومی در فلسطین گذاشته می شود.

اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در حالی مطرح شده که "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی امروز در گفتگویی اعلام کرده است: ابومازن شریکی برای صلح نیست و توافق با فلسطینیها هیچ فایده ای ندارد.

وی با تاکید بر اینکه توافق دائمی با فلسطینیها نتیجه ای ندارد، خواستار تمرکز بر افزایش همکاریهای اقتصادی و امنیتی با طرف فلسطینی شد.

لیبرمن همچنین بر لزوم تغییر کتب درسی در مدارس فلسطینیان تاکید کرد و از عدم وجود نقشه جعلی رژیم اسرائیل و وقایع هولوکاست در این کتب انتقاد کرد.

کد خبر 2158684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha