۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نگهداری مجموعه تختی بر عهده شرکت توسعه نیست

نگهداری مجموعه تختی بر عهده شرکت توسعه نیست

مدیرفنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر مقصر عنوان کردن این شرکت در رابطه با وضعیت مجموعه ورزشی تختی گفت: نگهداری از این مجموعه در حوزه تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیست. اداره کل تربیت بدنی استان تهران هرگونه مسئلویت در رابطه با این مجموعه را بر عهده دارد.

حمید عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حکم پدری را دارد که فرزندان تقصیرات و کوتاهی‎های خود را به گردن او می‌اندازند به صحبت‌هایی که از سوی مدیریت مجموعه ورزشی تختی مبنی بر امکانات ضعیف این مجموعه و ارتباط دادن آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در برخی رسانه‌ها عنوان شده بود، اشاره کرد و در مورد آن توضیح داد.

وی تاکید کرد: نگهداری از مجموعه ورزشی تختی در حوزه تعهدات و اختیارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیست. این مجموعه زیر نظر اداره کل تربیت بدنی استان تهران است. در واقع مشابه تعهداتی که ما نسبت به مجموعه‌هایی مانند آزادی داریم، اداره کل تربیت بدنی استان تهران در قبال مجموعه تختی دارد.

مدیر فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: به خصوص در رابطه با مسائل فنی مجموعه تختی ما هیچگونه دخل و تصرفی نداریم مگر اینکه درخواستی از سوی اداره کل تربیت بدنی استان تهران مطرح شود. به عنوان مثال چندی پیش اینگونه مطرح شد که لوکس نوری مجموعه تختی کم است در حالیکه باید تاحد تائید AFC افزایش یاید. در آن زمان ما به اداره کل تربیت بدنی استان تهران کمک کردیم تا شرایط استاندارد نوری در این مجموعه فراهم شود.

عبدی با اشاره به اینکه گفته شده وضعیت چمن مجموعه تختی خوب نیست و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مقصر آن است، اظهارداشت: ما هیچ نقشی در این رابطه نداریم. این مجموعه پیمانکار دارد و همه مسئولیت‌ها با خودشان است. در مواردی که نیاز به انجام یک کار اساسی وجود داشته باشد، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کمک‌های لازم را ارائه می‌دهد.

وی افزود: مانند اینکه گفته شده بود اسکوربورد مجموعه تختی کارآیی لازم را ندارد. همان زمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی فراخوان لازم را زد و پیمانکار اسکوربورد را معرفی کرد. با این اوصاف از افرادی مانند آقای کلانتری‌زاده که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را مقصر امکانات نامطلوب و ضعیف مجموعه تختی معرفی کرده‌اند، گله مند هستم. اگر او احساس می‌کند که چمن مجموعه مناسب نیست، بگوید تا شرکت کمک کند اما بار مسئولیت خود را به گردن ما نیندازند.

مدیر فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید دوباره بر اینکه اداره کل تربیت بدنی استان تهران مسئولیت نگهداری از مجموعه تختی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: البته در یک مقطع اعلام کردیم که اگر اداره کل تربیت بدنی استان تهران توانایی لازم برای نگهداری و حفاظت از این مجموعه را ندارد بگویند تا این مجموعه را هم مانند مجموعه‌های آزادی، شیرودی، انقلاب و ... در حوزه اختیارات خودمان قرار دهیم تا بتوانیم از ردیف اعتباری خودمان برای این مجموعه هم هزینه کنیم.

"با همه اینها آنچه مشهود است اینکه مجموعه ورزشی تختی از نظر برخی امکانات مانند زمین چمن به هر دلیلی ضعیف است. آیا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌تواند به بهبود شرایط این مجموعه کمک کند"؟، عبدی در پاسخ به این پرسش مهر گفت: زمانیکه مثلا بستر چمن به طور کامل خراب باشد و نیاز به بازسازی کامل داشته باشد، شرکت می‌تواند کمک کند اما در بحث نگهداری اداره کل تربیت بدنی موظف است تا نظارت‌های لازم را داشته باشد.

وی تاکید کرد: با این اوصاف اگر درخواستی در این زمینه صورت بگیرد، صد در صد کمک خواهیم کرد. حتی اگر لازم باشد از ردیف بودجه اعتباری خود برای این مجموعه هزینه می‌کنیم اما نه به خاطر اینکه این کار وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

مدیر فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت مجموعه ورزشی نقش جهان گفت: پنجشنبه گذشته استاندار اصفهان بازدید میدانی خوبی از این مجموعه داشتند و به طور کامل در جریان روند کارهای انجام شده قرار گرفتند. استاندار اصفهان در این بازدید قول داد که از محل اعتبارات این استان، بودجه‌ای را برای کامل کردن مجموعه نقش جهان اختصاص دهد.

کد خبر 2158913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha