۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۹:۲۱

زینی زاده در گفتگو با مهر:

رای کمیته انضباطی مشکوک است/ امروز از مدیرعاملی تراکتور استعفا می‌دهم

رای کمیته انضباطی مشکوک است/ امروز از مدیرعاملی تراکتور استعفا می‌دهم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز معتقد است رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از این باشگاه کاملا مشکوک است و هیچ دادگاهی در دنیا 24 ساعته رایی را صادر نمی کند. وی می گوید امروز رسما از مدیریت باشگاه تراکتورسازی استعفا می دهد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر استعفایش از مدیریت باشگاه تراکتورسازی در اعتراض به رای کمیته انضباطی اظهار داشت: من رسما و کتبا امروز استعفایم را به هیات مدیره اعلام می کنم و امیدوارم اعضای هیات مدیره با این استعفا موافقت کنند. این کار را به نشانه اعتراض به رای کمیته انضباطی در خصوص کسر امتیاز از تیم تراکتورسازی انجام می دهم.

وی افزود: در چند روز گذشته اعلام کردیم که بازیکن فولاد به هواداران تراکتورسازی توهین کرده است. به همین خاطر به رایی که صادر شده اعتراض داریم. به چه دلیل شبانه تشکیل جلسه می دهند و به یکباره رای صادر می کنند در حالیکه باید ما هم در این جلسه حضور می داشتیم و به صحبت های ما هم توجه می شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه کمیته انضباطی حداقل باید صحبت های نماینده این باشگاه را هم می شنید، یادآور شد: مسئولان حقوقی باشگاه اعتراضی را نسبت به رای صادر شده آماده کرده اند و امیدوارم به این اعتراض ما توجه شود و رای صادر شده بشکند چون واقعا حق ما کسر امتیاز نیست.

زینی زاده ادامه داد: همان طور که مجید جلالی هم گفته اگر رای ما نشکند من هم استعفا می دهم و در این فوتبال فعالیت نمی کنم.

وی با تاکید بر اینکه باشگاههای پرطرفداری مثل تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس با سایر باشگاهها تفاوت دارند، خاطرنشان کرد: ما باید جوابگوی هوادارانمان باشیم، تیم هایی مثل ما یک مجموعه تجاری محض نیست که بگوییم با کسر یک امتیاز چیزی را از دست نمی دهیم. شاید باشگاههای کم طرفدار این طوری باشند و برایشان چیزی اهمیت نداشته باشد چون اصلا نباید جوابگوی کسی باشند.

زینی زاده خاطر نشان کرد: از شب گذشته که رای اعلام شده است هزار خانواده تبریزی با من تماس گرفته اند و گفته اند که به خاطر ناراحتی از رای صادر شده حتی کودکانشان شام نخورده اند!خیلی ها هم به ما پیامک زدند که از ناراحتی گریه می کنند! اگر بخواهیم کاری کنیم که این هواداران به ورزشگاه نروند همان بهتر که درهای استادیوم را ببندیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین با مشکوک دانستن رای کمیته انضباطی تاکید کرد: در کدام دادگاه بدون متهم و شاکی و در عرض 24 ساعت این طوری رای می دهند؟ باید از ما بخواهند و ما هم توضیحاتمان را درباره اتفاقات رخ داده ارائه بدهیم، شاید مواردی باشد که داور ندیده باشد و ما بتوانیم زوایای پنهان را مشخص کنیم.

زینی زاده درباره اینکه شاید این رای به خاطر کمرنگ شدن اخبار فساد در فوتبال این گونه مطرح شده است، گفت: فساد در فوتبال فراموش شدنی نیست. این روزها همه به ما پیامک می زنند و تماس می گیرند که مدارک زیادی نسبت به فساد در فوتبال دارند، من هم این افراد را به کمیته انضباطی ارجاع می دهم.

وی در ادامه صحبت هایش مجددا به حرکت بازیکن فولاد خوزستان و شادی گل او انتقاد کرد و گفت: در صورتی که رای ما شکسته نشود و این بازیکن از لیگ ایران بیرون نرود، استعفا خواهم داد. شما اگر از همه ایران گزارش تهیه کنید می بینید که مردم تاکید دارند که یک بازیکن نباید به سکوها توهین کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین یادآور شد: من امروز رسما استعفایم را به هیات مدیره می دهم چون بلد نیستیم کارهای دیگری انجام بدهیم و رای را تغییر بدهیم! می‌خواهیمحقانیتمان ثابت شود. من استعفا می دهم تا این حرکت به عنوان یک سمبل در باشگاه ثبت شود و نشان بدهد که نسبت به رای کمیته انضباطی اعتراض داریم! ما باید به کمیته انضباطی برویم و قانونی حرف بزنیم. باید آدم هایی باشند که به این مسئله رسیدگی کنند و حق را به ما هم بدهند.

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکشنبه شب تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی را با کسر یک امتیاز جریمه کرد.

کد خبر 2159239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha